Jaclyn Smith bersumpah dengan krim kolesterol $ 17 ini untuk rambut berkilat

Hari-hari ini, kolaborasi pakaian selebriti sangat biasa.

Tetapi Jaclyn Smith adalah seorang pelumba ketika dia bermitra dengan Kmart dan melancarkan barisan pakaiannya sendiri lebih dari 30 tahun yang lalu. Sejak itu, kira-kira 100 juta wanita dan pengiraan telah membeli pakaian dan aksesori dari garisannya, menurut Smith. Rok dan gaun Jaclyn Smith kini boleh didapati di Sears juga.

Jaclyn Smith mendedahkan bagaimana dia pergi dari ‘Charlie’s Angels’ untuk fesyen empayar

Apr.19.201807:40

Smith, seorang warga Texas, tetap ikonik untuk bermain Kelly Garrett dalam “Charlie’s Angels.” Sekarang 72, aktres itu mempamerkan gaya hidup sihat, dan gen yang baik, untuk kecantikannya yang tidak menentu. Falsafahnya adalah mudah.

“Hanya kurang lagi, anda melakukan segala yang anda boleh lakukan untuk menjaga diri sendiri dan meningkatkan permainan anda dan menjadi penting dan melihat yang terbaik, tetapi saya fikir bahawa mata air muda berada di dalam,” katanya kepada Megyn Kelly HARI INI. “Kecantikan perlu bersinar lebih mendalam.”

Kebenaran sejagat, menurut Smith, adalah “kita semua umur, kita semua melalui pelbagai peringkat, saya tidak minum, saya tidak merokok, saya tidak pernah menyentuh dadah, Saya makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, saya makan daging, saya tidak akan melepaskan hamburger dan pizza, saya tidak terlalu berlebihan gula-gula. “

Pasti, tetapi menjauhkan daripada gula-gula tidak akan memberi kita kulit lembut Smith. Berikut adalah rahsia dia.

Dia bermula di bawah air, jadi untuk bercakap. “Saya suka krim Albolene, saya meletakkannya di muka saya dan pergi ke bilik mandi, saya suka mengurut ke wajah saya, ia berasa baik,” kata Smith. “Saya mencuci muka saya pagi dan malam.”

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

Pembersih pelembap Albolene

$ 11Amazon

Smith tidak suka ketika datang ke pelembap. “Saya suka minyak kelapa dan minyak biji anggur, anda meletakkannya pada badan dan wajah anda,” katanya. “Saya menggunakan arnica” – herba yang sering digunakan dalam perubatan. “Saya cenderung mempunyai pipi yang sangat rosak dan arnica dapat menenangkannya.”

Viva Naturals minyak kelapa dara tambahan organik

$ 9Amazon

Sekarang minyak biji anggur

$ 6Amazon

Dia memberikan rambut mulia untuk rawatan VIP. “Saya suka krim lama di dalam tab mandi yang dipanggil Cholesterol, anda memakai rambut anda dan memakai topi panas, ia menghidupkan semula,” katanya. “Saya menggunakan Malibu C pada rambut saya. Ia mengambil deposit.” (Nama lengkap produk ini ialah Queen Helene Cholesterol Hair Conditioning Cream.)

Krim penghawa dingin Queen Helene super kolesterol

$ 11Amazon

Nota editor: Kami suka topeng rambut kerana mereka adalah cara yang baik untuk memberikan kunci kehidupan baru anda. Berikut adalah beberapa kegemaran kami yang lain.

Hidup Proof memulihkan rawatan topeng

$ 26Amazon

Fekkai Prx reparatives topeng rambut

$ 17Amazon

Warna phytocitrus PHYTO melindungi topeng radiance

$ 37Amazon

Dan dia menyimpan mulutnya lembut dengan kegemaran yang benar-benar dicuba. “Saya menggunakan Aquaphor di bibir saya, saya ketagih melembapkan bibir saya,” katanya.

Pembaikan Bibir Aquaphor

$ 4Amazon

Nota editor: Jika anda ingin mencuba sesuatu yang sedikit berbeza untuk musim bunga, berikut adalah dua pilihan lain. Kedua-dua tawaran hanya sedikit warna dengan banyak kelembapan.

Korres lip mentega

$ 12Amazon

Jane Iredale bibir dan noda pipi

$ 25Amazon

Untuk lebih banyak kegemaran selebriti:

  • Bintang ‘Real Housewives’ Dorit Kemsley bersumpah dengan losyen badan $ 8 ini
  • Susan Lucci bersumpah dengan krim bayi $ 9 untuk melembapkan kulitnya
  • Victoria Beckham menumpahkan rutin penjagaan kulitnya: 3 perkara yang sebenarnya kita mampu
  • Rutin solek Jenna Dewan Tatum selama 10-minit sebenarnya kelihatan boleh dilakukan