Inilah yang berlaku ketika saya mencuba sabun yang paling aneh di internet

Adakah basuh badan anda dengan menarik suara Jell-O? Kemudian anda akan ingin mendengar tentang trend kecantikan terkini yang aneh, aneh dan menyeronokkan. Mandi Jellies – sabun dengan konsistensi yang menggelitik – melancarkan perjalanan mereka di internet. Sememangnya, saya terpaksa mendapatkan tangan saya pada satu (atau beberapa).

Jadi saya buat. Dan itu … adalah … hebat.

Pemandu Ujian: Lihat Jeli pancuran yang mempunyai Internet melantun dengan kegembiraan

Jul.08.201600:39

Dicipta pada tahun 2006 oleh peruncit kosmetik Lush, ini jiggly, sabun wiggly datang dalam pelbagai warna terang, aroma yang kuat dan nama-nama bodoh. Semasa saya menentang keinginan untuk mengambil gigitan, saya mengetahui bahawa sabun ini tidak mengandungi gelatin sama sekali – sebenarnya, mereka vegan dengan asas rumpai laut carrageenan. Ia adalah masa untuk mengujinya.

HARI INI
HARI INI

BERKAITAN: Saya mencuba noda bibir yang bergaya – dan ini berlaku 10 jam kemudian

Sebagai seorang peminat kecantikan yang biasa dengan produk Lush, saya bersandar pada bau yang agak pedas – dan budak lelaki, saya betul. Dari saat saya membuka bekas penutup pada pelbagai merah (disebut “93,000 Miles”), saya terbenam dalam gelombang kayu manis yang serius. Penuh dengan bahan-bahan seperti minyak daun kayu manis, kayu putih dan jelly jelly, tidak menghairankan versi tertentu ini disyorkan untuk menyegarkan dan menenangkan otot sakit.

Saya bukan orang wangian yang besar, jadi saya tidak merayu kepada saya. Tetapi, mari menjadi nyata, aroma bukan peristiwa utama di sini. The Jellies paling terkenal dengan mereka, baik, jelly-ness.

Rebekah Lowin tries the Shower Jellies for TODAY.
HARI INI

Dan di kawasan itu, mereka tidak mengecewakan. Produk itu melantun, tergelincir dan dikelilingi dari satu tempat ke tempat (dan dari tangan ke lantai, dan tangan untuk menyanggah, dan tangan ke … di mana sahaja yang bukan tangan saya). Dan sebaik sahaja kita menambah air, kesan yang melimpah itu meningkat empat kali ganda.

HARI INI
HARI INI

BERKAITAN: Sepertinya raksasa dalam nama kecantikan: Adakah ‘topeng gelembung’ benar-benar berbaloi?

Selepas saya mengisi permainan saya dengan produk-produk mandi yang menggemari ini, saya terpaksa bertanya: Adakah ada betul cara menggunakan sabun ini? Menurut perwakilan Lush Jennifer Graybeal, saya mempunyai banyak, ahem, bilik “goyang” ketika datang ke teknik. Saya dapat membekukan mereka untuk rasa yang menyegarkan (ideal untuk bulan-bulan musim panas!), Memendam mereka ke dalam loofah, memotong mereka menjadi kepingan kecil dan menggunakannya dalam mandi gelembung atau, cuba, cuba idea kreatif lain yang datang ke fikiran.

Rebekah Lowin tries the Shower Jellies for TODAY.
HARI INI

Saya mengambil keputusan untuk melekat dengan klasik dan menggosok dengan Jelly kerana saya akan menjadi sabun biasa. Berkumpul, orang-orang kecil ini pasti dapat membuat bersih lebih menyeronokkan – tetapi mereka juga tidak akan tinggal! Walaupun itulah sebabnya mengapa saya mendapati mereka begitu menyeronokkan, ia juga sedikit bimbang. Fikirkan semua licin, bencana dalam bilik mandi menunggu untuk berlaku.

Tetapi mereka juga melakukan apa yang mereka janjikan: Mereka menggosok sama seperti sabun lain dan bubbled hampir dua kali lebih banyak. Saya berasa lincah bersih apabila semuanya dikatakan dan dilakukan.

Sabun yang melakukan tugasnya dan serentak memberikan anda masa yang baik? Itulah A + dalam buku saya.

Dari $ 6,95, Lush.com.