Ini adalah cara yang paling mudah untuk mengemas kini ekor kuda klasik anda

Selebriti seolah-olah mempunyai kuasa ajaib di mana mereka membuat apa-apa gaya rambut – tidak kira bagaimana trendi atau di luar sana – kelihatan hebat. Pasti, kita tahu bahawa rambut kita sendiri akan kelihatan sama seperti cantik jika kita mempunyai hairstylist peribadi kita sendiri di hujung jari kita, tetapi ada beberapa helah yang anda boleh cuba di rumah untuk mencapai A-lister ‘lakukan.

Untuk mendapatkan pekerjaan, selebriti gaya selebriti Chris Appleton melawat Kathie Lee dan Hoda untuk berkongsi tip terbaiknya.

Bobs, ekor kuda dan banyak lagi: Bagaimana untuk membuat semula gaya rambut selebriti di rumah

Ogos.14.201804:10

The swishy bob

Bukan rahsia lagi bahawa bobs telah berlari di Hollywood untuk sementara waktu sekarang, tetapi kini lebih pendek dari sebelumnya. Gunting rambut Thhis telah wujud sejak tahun 1920-an, tetapi trik untuk memberikannya sentuhan moden menjadikan rambut berkilat dan menjaga panjang tumpul sama seperti Appleton melakukan dengan potongan baru Kim Kardashian.

Kim Kardashian bob
Bob moden adalah mengenai garis tumpul dan bersinar super. HARI INI

Appleton berkata untuk meminta stylist anda untuk melihat “swish” atau swingy dengan kemasan tumpul. Bob boleh bekerja pada sebarang bentuk wajah, kata Appleton, tetapi menambahkan bahawa bentuk muka bujur sangat sesuai untuk klasik. Jika anda mempunyai muka persegi, dia mencadangkan akan lebih pendek dan muka bulat, dia mengesyorkan untuk menjaga panjangnya lebih lama.

Cara mencari rambut terbaik untuk bentuk wajah anda

Oktober.12.201702:05

Ekor kuda yang tinggi dan panjang

Ini bukanlah gim gim purata anda! Trend gaya rambut terkini adalah tentang ekor kuda yang tinggi dan ketat berbanding dengan penampilan yang rendah dan longgar yang mengambil alih landasan dan karpet merah sejak bertahun-tahun lalu. Appleton adalah lelaki “mane” yang bertanggungjawab untuk melihat Shay Mitchell di atas serta tanda tangan ekor Ariana Grande.

Tinggi and tight ponytail
Buat ekor kuda klasik anda lebih lama dan lebih banyak lagi dengan sambungan clip-in. HARI INI

Terima kasih kepada sambungan clip-in, anda tidak perlu mempunyai rambut yang sangat panjang untuk melihat rupa. Untuk mendapatkan hasil maksimal, Appleton mengesyorkan menarik rambut ke dalam ekor kuda yang ketat dan kemudian memperoleh gelang getah kedua di sekitar rambut kira-kira sejam dari yang pertama. Selamat klip masuk di bahagian atas ekor kuda dan balut sehelai di sekelilingnya untuk menutupi pelanjutan itu sehingga tiada siapa yang perlu tahu rahsia anda.

Gelombang yang gemarkan setengah-updo

https://www.instagram.com/p/Bfo6UtFhAWW

Tidak ada gelombang pantai yang sukar untuk musim panas – atau sepanjang tahun seperti yang dilihat pada bintang-bintang seperti Jennifer Lopez.

Separuh masa half-down hairstyle
Langkau flatiron musim panas ini dan merangkul tekstur semulajadi anda. HARI INI

Appleton berkata untuk memeluk tekstur semula jadi anda dengan menggunakan produk yang betul. Biarkan rambut kering secara semulajadi dan kemudian menjalankan besi atau tongkat lurus ke atas lapisan atas untuk meningkatkannya. Kemudian tarik rambut menjadi separuh, separuh ke bawah dan selamatkannya dengan jalur getah ke arah mahkota kepala untuk jumlah yang banyak.

Masalah rambut musim panas? Cuba 4 keajaiban ini untuk keriting, rambut berminyak

Jul.11.201804:51