Foto Danica Patrick yang ‘nyata vs menghasilkan’ tidak menunjukkan realiti di belakang gim selfie

Kami semua digunakan untuk melihat gambar gimnasium sempurna gambar-gambar selebriti, tetapi pemandu NASCAR Danica Patrick menunjukkan realiti di sebalik imej-imej ini dalam usaha untuk menggalakkan kesegaran tubuh.

Foto berusia 35 tahun baru-baru ini berkongsi foto bersebelahan dengan memakai pakaian yang sama pada hari yang sama – ditembak dalam dua cara yang berbeza. Imej menunjukkan perbezaan antara apa yang dia panggil foto “nyata” dan “dihasilkan”.

“Perbezaan antara kedua-dua adalah pencahayaan, pose dan penyesuaian baju,” tulisnya dalam kapsyen itu.

Di dalam jawatan itu, gambar “dihasilkan” ditembak dalam cahaya yang lebih baik dan lebih terang – yang mencipta ilusi bahawa dia mempunyai cahaya yang sihat, dan juga menimbulkan definisi ototnya. Foto itu juga diambil dari atas, bukannya langsung, yang membuat selfie lebih pujian.

Pemandu NASCAR adalah penyokong kuat dalam kehidupan yang sihat dan memamerkan badannya yang “sebenar” – dan dia hanya mempunyai abs yang kukuh.

Patrick mengakhiri jawatan inspirasinya dengan mesej yang kuat kepada para pengikutnya: “Kita semua ingin melihat yang terbaik sepanjang masa, tidak memalukan, tetapi jangan biarkan tubuh orang lain meletakkan mereka ke bawah. untuk menjadi yang terbaik anda! Anda memiliki itu! Kita semua tahu apabila kita merawat badan kita dengan penghormatan yang sewajarnya. Itulah satu-satunya perkara yang kita miliki untuk kehidupan. “

Aly Raisman mengenai mengapa dia suka lengan ototnya

Apr.21.201701:30