Drew Barrymore enggan berpakaian setiap hari: ‘Saya rasa saya sedang bermain’

Jika anda tidak mengikuti Drew Barrymore di Instagram, anda sepatutnya. Pelakon, keindahan dan gaya hidup usahawan dan ibu dua orang anak perempuan berkongsi bermacam-macam makhluk yang telanjang dan momen keibubapaan kehidupan sebenar. Beliau tidak jauh dari segi sempurna, dan tidak pernah mendakwa.

Tetapi Barrymore, pada umur 42 tahun, hidup dalam kehidupan terbaiknya.

“Saya tidak tahu bagaimana berfungsi jika mesin masa mengambil saya dan membawa saya kembali kepada 10 tahun yang lalu. Saya mendapat sedikit lebih baik setiap hari, “katanya dalam panggilan telefon. “Saya tidak boleh percaya betapa tidaknya perasaan saya. Anda perlu lebih tua untuk menjadi lebih baik dan bijak dan lebih tenang dan fokus pada perkara yang betul. Saya seorang yang lebih baik daripada dulu. Percayalah, saya sangat kritikal terhadap diri saya sendiri. “

Merry hampir semuanya !!!!!!!! Bermimpi peri plum gula!!!!!!!!

Jawatan yang dikongsi oleh Drew Barrymore (@drewbarrymore) pada

Buku kegemarannya, katanya, adalah “Kuat Yang Cantik Baru: Perayaan Girls Being Theselves,” oleh Kate Parker, di mana dia mempunyai sesuatu yang menghancurkan wanita. Dan Barrymore membesarkan anak-anak perempuan Olive, 5, dan Frankie, 3, bersama bekas suaminya, Will Kopelman, untuk mencintai diri dari dalam.

“Gadis-gadis kecil yang dewasa perlu keluar daripada satu set nilai,” kata Barrymore. “Ini tentang kekuatan dalaman dan melindungi orang lain dan menjadi petualang dan tidak sombong mengenai kekuatan anda, tentang seorang gadis yang boleh melakukannya tetapi mengambil semua orang bersama dengannya Saya tidak betul-betul berkaitan dengan wanita yang boleh keluar dari katil dan berpakaian sendiri, saya tidak mampu berbuat demikian, saya suka berpakaian tetapi saya rasa saya sedang bermain. “

Akan Kopelman, Drew Barrymore, and Jill Kargman
Adakah Kopelman, Drew Barrymore dan kakak Kopelman, Jill Kargman.Michael Stewart / WireImage

Hari yang kami bercakap, yang menjadi Hari Valentine, Barrymore menganjurkan satu parti yang meraikan perkembangan gaya hidup Drew Dear, yang kini termasuk pakaian dalam. Dia mencipta segala-galanya dengan kesenangan dalam fikiran, dan panggilan “underwire dosa” dalam bra.

“Saya suka menulis surat dan komunikasi dan setem, dan Dear Drew adalah surat cinta kepada wanita. Ini saya lebih senyap, sebelah lembut yang suka bepergian dan seni nota tulisan tangan, “kata Barrymore.

Drew Barrymore dalam pengalamannya yang paling teruk, dan kini berasa ‘cukup lengkap’

Oktober.28.201505:24

Dalam banyak cara, Barrymore adalah seperti yang mesra dan menarik dan lucu dan banyak perkara lain yang anda harapkan. Dan jika anda menyebut keperibadiannya, dia akan menjadi orang pertama yang memberitahu anda bahawa dia bukan nyonya rumah dengan yang paling banyak. Tidak semestinya dekat.

“Saya tidak di sini untuk menyebarkan bahawa saya boleh memasak, dan saya boleh membuang pesta makan malam dan saya sentiasa kelihatan hebat. Setiap kali anda berasa seperti anda menariknya. Mendapatkan pakaian adalah sesuatu yang baru kepada saya. Saya berada di baju pelindung dan stoking tebal sekarang, “katanya.

Dalam hal yang sama, dia mempunyai garis kecantikan yang berjaya, Bunga, yang kini boleh didapati di Ulta Beauty, tetapi terkenal dengan soleknya sendiri dalam beberapa minit atau di kereta bawah tanah. Barrymore telah bercakap terhadap pembedahan plastik invasif, dan berkata dia akan bergantung kepada ramuan dan losyen ketika dia berumur. “Saya perlukan krim mata yang serius,” dia bercakap tentang bagaimana dia akan melihat dalam masa 10 tahun.

Menyembunyikan di kereta bawah tanah! Dengan @flowerbeauty tester roller ball concealer yang keluar Januari 2015 @walmart #commuterbeauty

Jawatan yang dikongsi oleh Drew Barrymore (@drewbarrymore) pada

Begitu juga, gaya keibubapaannya – ketika dia masuk ke dalam alahan bersama bersama Kopelman – adalah “jujur” di atas segala yang lain.

“Kami mempunyai tarian yang bodoh. Tetapi kami juga mempunyai perbualan di atas gred gaji mereka apabila ia penting. Saya cuba untuk menjadi langsung dan matang dan jelas mengenai apa yang penting kepada saya. Tetapi kami juga petualang. Kami mengambil banyak petualangan hujung minggu yang kami boleh, tetapi bertemu dengan jadual kehidupan yang sangat konsisten. Makanan pada masa ini. Tempat tidur pada masa ini. Playdates adalah pada masa ini. Ia membina beberapa jenis kestabilan, “kata Barrymore.

Drew Barrymore
Barrymore memakai barang dari barisan pakaian Drew Dear.Bryan Bedder / Getty Images

Baru-baru ini dia pergi ke Korea dan pergi selama hampir seminggu. Itu tidak berlaku dengan baik dengan Olive, yang tidak menyedari ibunya akan hilang begitu lama. Jadi Barrymore dan Kopelman memutuskan untuk memberdayakannya dengan menunjukkan kepadanya, dengan jelas, di mana semua orang akan setiap hari dengan menggunakan kalendar keras menyalin.

“Adakah dan saya sangat gembira kerana ia menenangkannya. Dia merasakan di kerusi pemandu. Kami mempunyai kalendar ini yang kami bawa balik. Ini alat yang mengagumkan, “kata Barrymore. “Saya suka kalendar tradisional dan ini menjadikan saya rasa sihat. Anak-anak saya dan saya berkongsi kalendar kertas. “

Barrymore juga telah menambah kepada keluarganya: dia baru saja menggunakan anak kucing. “Saya suka kucing kecil ini, mereka lucu,” katanya.

Sama seperti pemiliknya.

Imbas kembali! Lihat Drew Barrymore bercakap ‘E.T.’ pada tahun 1983

Feb.22.201801:04

Loading...