Demi Lovato mempunyai berambut pirang yang panas ‘buat yang sesuai untuk musim panas

Demi Lovato adalah berambut perang lagi!

Selepas melekat dengan kunci tanda tangan si rambut coklatnya selama beberapa bulan, ia kelihatan seperti bunglon rambut tidak dapat menolak perkara yang ditukar.

Lovato mengusik peminat dengan melihat sekilas pada paparan baru dalam cerita Instagramnya minggu lepas, tetapi memulakan penampilan penuh dalam jawatan yang dia katakan “Blonde-ish …”

https://www.instagram.com/p/BldpIEMFLma

Penyanyi “Sober” juga menunjukkan warna baru pada hujung minggu ini semasa tampil di California Mid-State Fair.

Demi Lovato
Demi memperlihatkan perkara baru yang dia lakukan di California Mid-State Fair.

C Flanigan / Getty Images

Sembilan Zero Satu stylist tuan rumah Amber Maynard Bolt mencipta rupa, bersama dengan rakannya, Anthony Holguin, dan memberitahu Style TODAY penyanyi itu telah gatal untuk perubahan untuk beberapa waktu.

“Ia sesuatu yang dia mahu lakukan untuk seketika. Kami mempunyai rancangan untuk membuat perubahan apabila dia telah melakukan lawatannya,” katanya..

Apabila semuanya dikatakan dan dilakukan, mengambil kunci gelap Lovato kepada warna yang lebih ringan mengambil masa sembilan jam selama dua sesi. (Berminat untuk mencuba sesuatu yang serupa? Berikut adalah 5 pro-kualiti pewarna rambut di rumah yang membolehkan anda melangkau salon!)

Tidak semestinya Lovato berfikiran.

“Saya selalu suka menukar rambutnya, saya suka dia sentiasa terbuka untuk berubah! Dia benar-benar gembira dengan wajah barunya,” kata Maynard Bolt..

Tambahan pula, ia kelihatan hebat untuk musim panas!

Demi Lovato bercakap tentang album barunya, dokumentari dan ketenangannya

05/05/201702:12

Lihat pandangan masa lalu beliau:

Ini bukan kali pertama Lovato telah menguji teori bahawa blondes lebih menyeronokkan. Vokalis pembawa kuasa menggegarkan cahaya, mengalir kembali pada 2016 dan kelihatan seperti bom total.

https://www.instagram.com/p/BLt3pr5gfx5

Dia juga memaparkan warna pada tahun 2013.

https://www.instagram.com/p/cg2sdauKuk

Sebelum memulakan debut nya baru ‘cerah, Lovato telah berkembang keluar tanda tangan si rambut coklatnya.

https://www.instagram.com/p/BlBDVwDl6o4

Ia seolah-olah seperti penyanyi sentiasa kembali ke warna yang lebih semula jadi, walaupun ketika dia menukar panjang rambutnya.

https://www.instagram.com/p/BUkFNs9FQUt

Sama ada rambutnya panjang, pendek atau di mana-mana di antara, penyanyi bergaya kelihatan suka menggoyangkan gelombang pantai.

https://www.instagram.com/p/BRhWq5rF7tp

Bintang pop berkerut tidak takut untuk cuba kelihatan berani sama ada. Dia juga mencukur bahagian kepalanya sebelum ini!

https://www.instagram.com/p/qvLWQeOKnJ

Lovato juga menggoda dengan rambut merah jambu panas pada tahun 2014.

https://www.instagram.com/p/mBaGKBOKvW

Cukup mudah, Lovato mempunyai bakat untuk menjadikan kita hijau dengan iri hati terhadap gaya rambutnya yang berwarna-warni.

https://www.instagram.com/p/vQxZY3uKn3