Dapatkan pandangan! Artis solek Kathie Lee Gifford menumpahkan rahsia kepada mata cantiknya

Penonton hari ini sentiasa tertanya-tanya bagaimana solek mata Kathie Lee Gifford kelihatan begitu cantik setiap pagi. Sekarang, kami mendedahkan rahsianya. Artis solek HARI INI Mary Kahler berkongsi beberapa helah perdagangan dan biarkan kami menonton prosesnya, yang mengambil masa kira-kira 20 minit dalam masa nyata. Ia pasti bernilai untuk malam yang istimewa!

Mahu lebih? Jangan terlepas transformasi rambut Hoda Kotb dari keriting menjadi hebat!

Tonton rutin solek pagi KLG dalam 1 minit

Mac.27.201500:57

Mulailah dengan melicinkan kulit anda dengan asas untuk membuat kanvas kosong. Kahler mengatakan bahawa kulit yang teratur adalah penting untuk kelihatan hebat dan Kathie Lee adalah agama tentang penggunaan pelembap. Selepas itu, tetapkan mata anda dengan buku asas, seperti pencerah ini oleh Jouer, untuk memastikan bahawa solek anda kekal sepanjang hari.

HARI INI makeup artist Mary Kahler creates Kathie Lee's stunning beauty look each morning.
Artis solek HARI INI Mary Kahler mencipta kecantikan cantik Kathie Lee setiap pagi.HARI INI

1. Serahkan bayangan mata berwarna krim, matte ke seluruh mata dari tulang dahi ke bawah.

2. Tentukan lipatan dengan warna neutral lembut menggunakan berus bulat. (Kahler mengesyorkan palet eyeshadow Modernglass Hourglass untuk pelbagai warna. Dia menggunakan “Suasana” pada Kathie Lee.)

HARI INI

3. Ikuti garis lashline dengan bayang-bayang coklat gelap, bekerja dan keluar ke arah kening di sisi mata yang jauh.

Tip Pro: Letakkan span solek tepat di atas bulu mata untuk menyekat bayangan yang terang dari pendaratan di muka. Kurang membersihkan!

HARI INI

4. Tambah coklat sederhana ke dalam lipatan.

5. Buat mata pop dengan melapisi tudung dengan warna berkilauan.

6. Gunakan pelapik cecair hitam merentasi garis lash atas. Sekiranya anda melihat rupa yang lebih lembut, nampak tepi dengan bayangan coklat gelap.

HARI INI

7. Lihat lebih awake dengan serta-merta! Gunakan pensel mata berwarna kulit pada garis air di bawah mata anda, kemudian gunakan pensel mata coklat gelap di bawahnya pada garis bawah bawah anda. Mengenai Kathie Lee, Kahler menggunakan Stila Kajal Eye Liner di Topaz dan MAC Eye Kohl di Teddy.

Disematkan pada Pinterest.

8. Coat kedua-dua bulu mata atas dan bawah dalam dua lapisan mascara masing-masing. (Kahler menyukai kelopak mata panjang dan bulu mata Kathie Lee!)

9. Isi kening dengan beberapa sebatan lembut pensil atau serbuk yang sepadan dengan warna rambut.

Tip Pro: Sentiasa gunakan bayangan mata matte pada tulang alis untuk mencerahkan wajah.

Dan dengan itu, seperti kata KLG, anda sudah bersedia untuk menakluk hari itu!