Connie Britton pada usia 50-an: ‘Tidak ada yang lebih seksi daripada pengalaman hidup’

Takut 50-an? Bukan Connie Britton!

Dalam satu temu bual dengan Rumah Tangga yang Baik, bintang “Nashville” bercakap terang mengenai umur, kecantikan dan tanda dagangannya.

Connie Britton's hair
Rambut Connie Britton begitu popular, ia juga mempunyai hashtag sendiri.Getty

“Orang-orang memberitahu saya 50-an adalah masa terbaik – saya sudah bersedia! Stigma yang berusia lebih daripada 40 tahun dan tidak lagi seksi adalah berita palsu, kita lebih bersemangat kerana kita mempunyai pengalaman, kita tahu badan kita,” kata Britton. majalah.

Malah, dia fikir wanita menjadi lebih seksi dengan usia.

“Saya tidak tahu seorang wanita berusia 40-an yang tidak begitu penuh dengan kehidupan dan seksualiti dan keinginan untuk segala-galanya. Tidak ada yang lebih seksual daripada pengalaman hidup, dan tidak ada yang lebih seksi daripada mengetahui badan anda sendiri dan mempunyai sedikit pengalaman dengan itu!” dia berkata.

‘Nashville’ di belakang tabir: KLG dan Hoda bertemu Connie Britton dan bintang-bintang lain

07.07.201604:35

Kami juga suka falsafahnya yang diberi kuasa tentang tubuh dan kecantikan.

“Kecantikan adalah tentang apa yang ada di dalam diri kita, mencintai siapa kita dan memelihara itu. Kecantikan luar boleh benar-benar berkembang dari sana,” kata Britton.

Dan kemudian, ada kunci legenda beliau. Orang begitu terobsesi dengan rambutnya yang bahkan mempunyai hashtag yang berdedikasi, #conniebrittonshair – dan itu hanya hujung gunung es.

Connie Britton's hair
“Orang memberitahu saya 50 tahun adalah masa terbaik – saya sudah bersedia!” Britton memberitahu Housekeeping Baik.Getty

“Saya mula mendengar orang berkata, ‘Ada blog tentang rambut anda, dan ada semua akaun Tumblr ini.’ Saya suka, ‘Apa yang Tumblr?’ “Katanya.” Saya agak misteri kerana saya melihat dan banyak orang mempunyai rambut yang hebat. “

Ketika datang ke rutin penjagaan rambutnya yang banyak ditanyakan, dia menganggap asasnya paling baik.

“Saya cuba meletakkan barang-barang kecil ke dalam rambut saya dengan sebaik mungkin, yang cenderung menjadi yang terbaik untuknya.”

Dia juga mahu memotongnya. Katakanlah tidak demikian!

“Ia paling mudah apabila sudah lama, tetapi saya akan mempertimbangkan untuk memotongnya, saya tidak mahu melekat pada perkara luar ini,” jelasnya..

Connie Britton's hair
Kami suka falsafah kecantikannya: “Kecantikan adalah tentang apa yang ada di dalam diri kita, mencintai siapa kita dan memelihara itu. Keindahan luar dapat benar-benar berkembang dari sana.”Getty

Ia kelihatan seperti dia satu-satunya tidak merosot ke atas helai dia!