Christina Aguilera pergi tanpa cermin (sekali lagi!) Dalam pics baru yang baru dihadapi

Christina Aguilera menampakkan kecantikan semulajadinya!

Setelah menghafal internet bulan lalu ketika dia menonjol untuk liputan majalah Paper, penyanyi itu, 37, berkongsi beberapa foto baru yang cantik di media sosial – dan kelihatan seperti dia pergi, lagi, hampir (atau sepenuhnya) solek -free.

Bingkai semula jadinya dipamerkan dalam siri gambar, yang menunjukkan Aguilera mendapat telinganya ditikam di Body Electric Tattoo & Piercing di Los Angeles. (Leret melalui posnya di bawah untuk melihat gambar-gambar lain!)

“Terlupakan berapa banyak saya suka ditikam …. begitu gembira untuk saya … tertanya-tanya apa lagi yang perlu saya lakukan lagi,” Aguilera menulis dalam kapsyen.

Pemandangan semulajadi vokalis itu mungkin telah diilhami oleh foto majalah Kertas beliau, di mana dia menerima penggambaran dramatik. Potretnya untuk Kertas meraikan keindahan kulitnya yang bercahaya, semulajadi – bintik-bintik dan semua.

Christina Aguilera hampir tidak dapat dikenali dalam foto-foto yang cantik dan tidak solek

Mac.27.201802:09

Sudah tentu, pemenang Grammy tidak anti-solek dengan apa-apa cara – dia suka memamerkan bibir berani tandatangannya atau mata smokey – tetapi dia memberitahu Kertas bahawa “itu perasaan yang membebaskan dapat melepaskannya kembali dan menghargai siapa anda dan kecantikan mentah anda. “

Aguilera juga menggegarkan pandangan yang dilukis dalam gambar terbaru dengan tunangnya, Matt Rutler, yang dikongsi di Instagram untuk ulang tahunnya.

Getaran minimalis ini benar-benar berfungsi untuknya – dan dia tidak boleh menjadi lebih “Cantik”!

Christina Aguilera sebagai ‘Max’s Mom’

Nov.16.201200:00