Bunnies! Telur! 10 D-I-Y Reka bentuk seni kuku Easter

Siapa yang memerlukan bonet? Reka bentuk seni kuku Easter ini akan menjadi aksesori pembintang terbaik hari Ahad anda. Kuku blogger teratas menunjukkan kepada kita betapa seni kuku yang manis dan mudah bercuti dapat dilakukan sendiri, tidak ada salun kuku mahal yang diperlukan.

Sepuluh kelinci kecil

Paskah nail art designs to DIY: Easter bunnies
Hari ini

Ia hanya mengambil hop, melompat dan melompat untuk mencipta cottontail yang ingin tahu, dipaparkan di blog “Syl dan Sam.” Anda akan memerlukan pilihan pastel untuk telinga dan pena seni kuku hitam untuk mata.

Motif bercampur 

Paskah nail art designs to DIY: bunnies, baskets, spring flowers
Hari ini

Blog seni kuku “Kuku Papan Papan” berpasangan dengan beberapa motif Paskah yang manis, dari telinga patah hingga ke daisies yang cantik, dalam satu mani comel.

Hebat marbelized

Paskah nail art designs to DIY: marbelized
Hari ini

Diilhamkan oleh kenangan marmar Easter telur sebagai seorang kanak-kanak, blogger di belakang “Love Maegan” mencipta kuku berwarna kendi dengan kemasan gulung. Teknik mudah melibatkan pencampur dua pengilat pucat secara langsung pada kuku untuk dimensi dan kedalaman.

Manicure malted

Paskah nail art designs to DIY:
Hari ini

Untuk membuat penampilan spektrum yang terapung dalam penggilap pastel, Lucy dari “Lucy’s Stash” bergemerlapan berlapis antara mantel kurus pastel kapur. Hasil akhir menyerupai telur-telur coklat malted yang berbintik-bintik!

Telur yang berkilauan

Paskah nail art designs to DIY:
Hari ini

Blogger di belakang “The Nailasaurus” menggabungkan speckles, berkilau dan pukulan berbulu untuk satu mani musim semi yang menakjubkan.

Telinga dan semua!

Paskah nail art designs to DIY:
Hari ini

Kenapa pilih apabila anda boleh menghias kuku anda dengan telur dan telinga bunny? Blogger “Nailasaurus” menggunakan pelbagai teknik-dan beberapa metalik yang dipilih dengan baik-untuk memajukan rupa.

Titik polka pastel

Paskah nail art designs to DIY: Polka dots
Hari ini

Mani bercampur-campur dari blog “Dressed Up Nails” ini suka bermain, manis dan mudah dilaksanakan. Cuma cat pada pelbagai warna yang diilhamkan Easter dan gunakan alat mengikat kecil (atau akhir pin bobby) untuk menambah titik yang berbeza. 

Percetakan penyamaran pastel

Paskah nail art designs to DIY:
Hari ini

Pastel bertukar-tukar untuk warna tipikal tentera yang tipikal, blogger “Nailasaurus” melancarkan kuku penyamaran comel ini.

Chevron yang disemat 

Paskah nail art designs to DIY:
Hari ini

Sekarang ini kelihatan Paskah dengan sedikit kelebihan. Whitney dari “Dressed Up Nails” menambahkan sedikit kancing kepada reka bentuk pastel geometri-trik yang mempunyai manfaat tambahan untuk membuat kuku kelihatan lebih panjang dan lebih elegan.

Cetak suku kaum yang cantik 

Paskah nail art designs to DIY: tribal print
Hari ini

Jika telur Paskah berjalan di landasan, mereka mungkin kelihatan seperti kuku cetak suku bergaya dari “Ketagihan Seni Poland.”