Bruce Jenner membiarkan rambutnya panjang untuk konsert Elton John

Bruce Jenner melepaskan kuda ekornya untuk malam di bandar ini hujung minggu lalu dan mendedahkan bahawa kunci panjangnya kini menghulurkan ke bahunya.

Bruce Jenner
Bruce Jenner menghadiri konsert Elton John di Los Anglees pada 4 Oktober.Hari ini

Jenner, 64, sedang menghadiri konsert Elton John di Staples Center di Los Angeles pada hari Sabtu apabila dia difoto dengan ‘yang baru, memakai seluar jeans, kasut berlari dan baju kaos.

Pemandangan yang berubah dari superstar lagu dan padang satu masa itu telah membuatkan paparazzi sibuk sepanjang tahun lalu. Jenner yang baru beralun, kelihatan berlapis si rambut coklat adalah peningkatan dari awal musim panas ini apabila dia dilihat dengan mullet.

Dan ia adalah perubahan yang dramatik dari hari-hari rambut yang lebih pendek. Pada tahun 2012, dia juga menunjuk pada kotak Gandum terkenalnya (dari tahun 1976) seolah-olah berkata, “Lihat rambut pada itu lelaki!”

Bruce Jenner
Pingat emas seorang pingat emas Olimpik Bruce Jenner pada satu majlis pada tahun 2012 dengan kotak gandumnya yang terkenal.Gilbert Carrasquillo / Today

Perubahan rambut bukanlah satu-satunya bahagian kehidupan Jenner dalam fluks hari ini. Kris Jenner, 58, isterinya berusia 23 tahun, memfailkan perceraian bulan lalu. Pasangan TV realiti adalah ibu bapa kepada Kendall dan Kylie Jenner. Kris Jenner juga ibu kepada Kourtney, Kim, Khloe, dan Rob Kardashian.

Gambar: Bruce and Kris Jenner
Bruce dan Kris Jenner di Santa Monica, California, pada Mei 2011.Amanda Edwards / Hari ini

Ikuti Kurt Schlosser di Google+