Bom Jelly yang rimbun akan menjadikan air mandi anda menjadi lendir

Adakah anda pernah tenggelam dalam mandi panas dan berfikir kepada diri sendiri, “Man, saya benar-benar berharap ini lebih seperti tong sampah Smuckers yang disemai dengan rumpai laut?”

Jujur, tidak juga kita. Tetapi kami ingin memelihara minda terbuka untuk pengalaman baru, jadi barisan bom mandi baru Lush telah menarik perhatian kami.

Mereka disebut Bom Jelly dan mereka hanya boleh didapati di Eropah sekarang, tetapi seorang wakil memberitahu kami bahawa mereka akan mendarat di negeri ini musim gugur ini. Dan inilah pratonton apa yang dapat kita tunggu apabila mereka melakukannya:

Jadi, apakah tekstur berlendir kelihatan lebih “ooh, aah,” atau “ew, ahh?” Awak tentukan. (Walaupun jika anda berada di pancuran mandian Jellies jenama kecantikan, anda mungkin menyukainya.)

“Bom Jelly membuat mandi super mewah yang pasti melembutkan kulit anda,” Katrina Paulos of Lush berkongsi dengan TODAY Style. “Setiap bom dipenuhi dengan rumpai laut yang kaya dengan mineral, yang akan menjadi sempurna untuk menenangkan kulit apabila cuaca sejuk mula datang.”

Itu kedengaran … subur. Sudah tentu, ada satu kebimbangan kecil: Faktor lendir bermakna anda pasti perlu mandi selepas mandi anda. Kecekapan berlebihan.

Subur Jelly Bombs
Dari kiri ke kanan: “Kelapa Hijau,” “Tidur Besar,” “Marmalade” dan “Seni Gelap,” yang diilhamkan oleh siri “Harry Potter”.

Setakat ini, empat perisa ditetapkan untuk dikeluarkan di U.

  • “Tidur Besar,” satu campuran lavender-tonka yang santai
  • “Marmalade,” gabungan campuran jeruk dan limau gedang
  • “Kelapa Hijau,” bau tropika dengan sedikit kayu manis
  • “Seni Gelap,” ramuan ramuan kayu manis pedas yang diilhamkan oleh siri “Harry Potter”.

Itu betul. Ini bukan hanya mandi lendir. Ia adalah mandian lendir bertemakan Harry Potter. Berapa masa untuk hidup?!

The Follow: Lihat bagaimana bom mandi rimbun dibuat

Feb.10.201701:21

Kami tidak pernah bekerja di atas produk jelly sejak Oreos yang berperisa donat jeli. (Tetapi untuk rekod, kita masih tidak berada di atas kapal dengan sandal jeli.)