Blake Lively … dengan rambut hitam ?! Lihat wajah baru yang menarik untuk peranannya

Siapa awak dan apa yang awak buat dengan Blake Lively?

Pelakon itu berkongsi yang baru dari filem thriller “The Rhythm Section” di Instagram, dan dia kelihatan hampir tidak dapat dikenali! Dia memainkan pixie hitam yang berkerut yang tidak lagi berbeza dari gelombang berambut dagangnya.

https://www.instagram.com/p/BcN34QuAobl

Lively, 30, dilihat bulan lalu di set Dublin “The Rhythm Section” dengan pixie berambut berpasir yang terselip di bawah topi rajutan, tetapi beralih terbaru dari berambut hitam menjadi hitam mungkin transformasi rambutnya yang paling dramatik.

Blake Lively hair
Blake Lively dilihat penggambaran filem barunya yang dikenali sebagai “The Rhythm Section” di Dublin, Ireland.Berita Splash

Sudah tentu, peluang ini hanyalah rambut palsu untuk peranan filemnya, tetapi sama ada cara, kami peminat rupa. Sempurna dan seolah-olah sempurna untuk mood yang “muram”, “The Rhythm Section,” bintang yang hidup sebagai pembunuh yang memburu balas dendam selepas serangan pengganas pesawat membunuh keluarganya.

Blake Lively filming
Blake Lively juga dilahirkan memakai rambut palsu pendek dan berambut perang untuk peranannya.Berita Splash

Lively adalah pro mencari cara kreatif untuk menukar gaya rambutnya tanpa benar-benar kehilangan helai panjangnya. Kembali pada bulan Oktober, dia mempunyai ramai orang yang menganggap dia telah mencincang rambutnya ketika dia melangkah dalam lob panjang bahu.

Blake Lively
Blake Lively seolah-olah telah memotong rambutnya menjadi bob untuk acara “Semua yang saya lihat Is You” di Los Angeles. Ia sebenarnya hanya updo licik.Blair Raughley / Invision / AP

Tetapi beberapa hari kemudian, dia kembali kepada gelombang biasa, ikan duyung yang sempurna, mendedahkan bahawa potongannya yang sepatutnya lebih singkatnya adalah lob yang palsu.

Blake Lively
Meriah memakai gelombang berambut perangnya pada Oktober 2017.Raymond Hall / GC Images

Kami hanya perlu tunggu dan lihat jika kelihatan dramatik Lively berada di sini untuk kekal!