Berikut adalah cara yang paling mudah untuk mengeluarkan cincin yang terperangkap pada jari anda

Cuba untuk mengeluarkan cincin yang tidak akan berubah menjadi perasaan yang paling tidak berdaya. Ia sangat mengecewakan untuk sekurang-kurangnya berkata, tetapi kini tidak perlu membiarkan jari bengkak turun ke bawah!

Cubalah cubalah mudah ini. Apa yang perlu anda lakukan ialah merebut gulung gigi dan mengikuti langkah-langkah di bawah untuk memberi ruang gelang cukup gelangsar untuk meluncur terus dari jarinya.

Bagaimana untuk melepaskan cincin yang terperangkap

Jun.29.201600:53

(Dan, dengan cara ini, ia juga masa untuk menghentikan gusti untuk menggenggam gelang atau bergelut untuk berpakaian belakang pakaian anda sendiri.)

Disematkan pada Pinterest.

Langkah 1:

Potong sekeping gigi floss kira-kira satu kaki panjang.

Langkah 2:

Dengan telapak tangan anda menghadap ke atas, benang satu ujung flos di bawah cincin. Harus ada sekeping kecil yang tersisa.

Bagaimana to remove a ring that's stuck
Anna De Souza / HARI INI

Langkah 3:

Melangkah dalam gerakan bulat, angin floss ke bawah panjang jari anda. Terutama menumpukan perhatian pada kawasan di sekeliling perut, kerana di sinilah cincin biasanya terjebak. (Langkah ini akan memampatkan tisu bengkak dan memberi ruang cincin cukup untuk bergerak.)

Langkah 4:

Selamatkan gigi gigi melalui gelung terakhir.

Langkah 5:

Di sini datang bahagian yang menyeronokkan! Kembali ke sekeping floss di dekat anda sawit dan mula berehat. Apabila anda melancarkan floss ke bawah jari anda, cincin akan bergerak dengannya sehingga anda dapat menyelinapnya dengan mudah.

Bagaimana to remove a stuck ring
Anna De Souza / HARI INI

Loosened, tetapi masih terperangkap? Hanya ulangi langkah yang sama dari mana sahaja cincin sedang diposisikan!