Ashley Graham dan bintang ibunya dalam iklan baju renang baru yang cantik

Supermodel Ashley Graham baru sahaja melancarkan koleksi kelimanya dengan Swimsuits for All, tetapi kali ini, dia memasukkan ibunya, Linda Graham, dalam gambar-gambar yang menyertainya dan berkongsi mesej inspirasi di sepanjang jalan.

Ditembak lokasi di Agadir, Maghribi, gaya model duo ibu dari koleksi 13 keping – memaparkan bikini, satu keping dan penutup dalam corak, warna dan siluet yang bersinar – dan meraikan laluan yang telah mereka lakukan untuk kedua-dua rasa seksi di kulit mereka.

Ashley Graham and mom in Swimsuits For All ad campaign
Bercakap tentang seorang duo yang dinamik!Swimsuits Untuk Semua

Selama bertahun-tahun, Graham telah menjadi juara imej yang positif, dan dia sangat bersemangat tentang peranan yang dimainkan ibunya dalam mengembangkan rasa percaya diri yang kuat. Dalam satu kenyataan baru untuk koleksi, yang berkisar dari 4 hingga 22 dan harga dari $ 102-108, Graham menggemikan sentimen itu.

“Ibu saya telah menjadi model peranan saya sejak kecil dan telah memainkan peranan penting dalam membangunkan keyakinan saya. Beliau mempromosikan positiviti badan di rumah kami sebelum ia menjadi pergerakan,” kata Graham. “Sikapnya yang baik terhadap tubuh sendiri telah membentuk keupayaan saya untuk kekal positif dan yakin diri.”

Ashley Graham and mom in Swimsuits For All ad campaign
Saiz pakaian dan umur hanyalah angka.Swimsuits Untuk Semua

Hanya musim panas lalu, Graham bersorak-sorakan ibunya ketika dia memakai bikini untuk pertama kalinya dalam 30 tahun, dan Linda memberi kredit kepada anak perempuannya untuk membantu dia mencari keyakinan untuk meletakan dua keping sekali lagi.

Masa untuk tan yang Mama tummy !!! Ini kali pertama dalam ��1984!!!

Jawatan yang dikongsi oleh A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham) pada

“Saya tidak fikir saya dapat mendedahkan bahawa kekuatan dalaman tanpa Ashley yang menjadikan sebahagian daripada kempen ini menjadi lebih istimewa – dia adalah batu saya dan memberi saya inspirasi pada umur 53 tahun untuk bangga dengan badan saya sekali lagi selepas saya kehilangan saya sendiri ketabahan, “kata Linda dalam kenyataan akhbar untuk koleksi baru itu.

Model Ashley Graham: ‘Kecantikan di luar saiz’ adalah mantra saya

Jan.24.201803:14

Ia mungkin beku di luar sekarang, tetapi melihat gaya seksi ini membuatkan kami berharap kami berada di pantai sekarang. Semasa kami menunggu hari-hari yang sunnier, periksa baju renang yang menyeronokkan ini untuk menamatkan anda melalui musim resort dan seterusnya.

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

Ashley Graham X Swimsuits Untuk Semua Zagora Bikini, $ 71, Swimsuits Untuk Semua

Swimsuits Untuk Semua

Antara detil merajut yang nakal, aksen perhiasan yang dilepas dan warna maroon tebal, ada banyak yang suka tentang bikini sassy ini.

Ashley Graham X Swimsuits Untuk Semua Meknes Underwire Swimsuit, $ 76, Swimsuits Untuk Semua

Kurang lebih pasti dengan satu keping ini yang memaparkan perincian lubang kunci dan warna biru.

Eternatastic One-piece Monokini Swimsuit, $ 16, Amazon

Amazon

Menunjukkan aset terbaik anda dalam monokini seksi yang subtly termasuk panel jaring.

ATTRACO Pinggang Tinggi Dua Keping Swimsuit, $ 36, Amazon

Amazon

Kami akan bermimpi hari-hari yang lebih panas dalam dua keping bunga yang berani dan mewah ini dengan sentuhan rayuan retro.

Kawalan Biru Pantai Swimwear Cutout-Leher One Piece Swimsuit, $ 53, Amazon

Amazon

Sukar untuk memilih apa yang paling kita sukai tentang satu-sekeping cerah ini: warna teal yang menakjubkan atau cutlines garis leher yang bergaya!

Apa yang Ashley Graham memberitahu dirinya ketika dia melihat cermin

21 Dis.201601:29