7 kali Pink adalah wira kita dan menutup badan-penipu

Pakai What You Want

Pink adalah model peranan dalam banyak cara, dan kami amat kagum dengan keupayaannya untuk tetap bersatu dengan dirinya dan menentang semua bentuk buli. Berikut adalah beberapa sebab mengapa dia adalah Hero Style Hari Ini 2017.

Apabila Pink menerima Anugerah Vanguard Video dengan mesej inspirasi mengenai cintanya sendiri pada Anugerah Video MTV Video tahun ini, penonton membalas dengan dua ibu jari yang bersemangat.

2017 MTV Video Music Awards - Fixed Show
Pink berkongsi mesej yang kuat tentang melihat “lebih banyak kecantikan” apabila dia menerima Anugerah Vanguard Video di VMA tahun ini. Kevin Winter / Getty Images

Tetapi peminat lama tentang “Apa Tentang Kita”, 37, tahu dia sentiasa mendesak kita untuk memeluk diri kita sama seperti kita – kelemahan yang hebat dan semua. Mari kita lihat kembali mesej penyanyi yang selalu ada mengenai keperluan untuk mengenali “lebih banyak keindahan” – terutama sekali kita sendiri.

WARNA HARI INI HARI 2017

15.15.201501:10

‘Lemak dan gembira’ adalah A-OK.

Perompak yang memberontak mendedahkan bahawa dia berasa yakin pada berat apa-apa semasa wawancara September 2015 dengan majalah Food & Wine. Selepas membuka regimen senaman yang ketat dalam lawatannya – yang membakar kalori yang berlimpah – penyanyi vegetarian mendedahkan dia tidak mengubah pengambilan makanannya apabila lawatan berakhir.

“Saya tidak mengubah makan saya apabila saya pulang,” katanya. “Jadi semua orang selalu bertanya kepada saya, ‘Apa yang akan kamu lakukan selepas itu?’ Dan saya berkata, ‘Dapatkan lemak dan gembira.’ “

Besar ‘Jadi Apa’ untuk ‘squishy.’

Bulan sebelum ini, Pink berkongsi mesej cinta kasih yang sama dalam kapsyen gambar dengan anak perempuan Willow Sage. Wrote Pink: “Willow berkata kepada saya pada hari yang lain sambil merangkul perut saya -” mama-mengapa kamu begitu licik? ” Dan saya katakan .. ‘b / cuz saya gembira bayi.’ “

Pink memalukan badan-tukang syiling.

Pink mendapat teguran dengan penyamun badan dalam talian yang mengkritik badannya selepas mendapat manfaat kanser pada April 2015. Pink menembak kembali bahawa dia berada di sana untuk menyokong rakan doktor yang menerima anugerah untuk kerja kansernya, “Tetapi sayangnya, saya berat nampaknya lebih penting kepada sebahagian kamu. “

Gambar: John Wayne 30th Annual Odyssey Ball
Pink pada karpet merah di Ball Odyssey Tahunan John Wayne ke 30 di Regent Beverly Wilshire Hotel pada April 2015.Gabriel Olsen / Getty Images

“Walaupun saya mengakui bahawa pakaian itu tidak memotret seperti yang dilakukan di dapur saya, saya juga akan mengakui bahawa saya berasa sangat cantik. Malah, saya rasa cantik,” katanya..

Dan menghina mereka lagi!

Dalam wawancara Mei 2015 dengan Hiburan Malam ini, penyanyi itu menyeru peminat-peminat apa yang mereka adalah: pembuli. “Saya tidak mengambil berat terhadap pembulian, saya tidak pernah ada, saya bukan orang yang akan dibuli, saya bukan orang yang akan berdiri dengan menonton orang lain yang dibuli,” katanya..

“Kehidupan saya penuh, saya suka makanan dan saya suka memasak, saya suka hidup, saya merasa gembira dengan itu, dan kita lakukan dengan baik di rumah Hart.”

https://www.instagram.com/p/BQLmJ3yl1BO

Berat selepas bayi adalah ‘normal.’

Awal tahun ini, Pink mengejek dengan tanggapan bahawa dia sepatutnya telah menurunkan berat badan segera selepas melahirkan anak, Jameson, Disember lalu. Menjelang Februari 2017, dia kembali ke gym untuk persiapan yang akan datang dan berkongsi selfie dengan jurulatihnya.

“Day 1 !!!!!!!! Lets do this @msjeanettejenkins (week 6 post baby and I have not lost ANY WEIGHT YET !!!!) yaye me !!!!! I’m normal!” dia dengan gembira menulis dalam kapsyen.

https://www.instagram.com/p/BSWhmL5F0EQ

‘Lepaskan skala, wanita.’

Dua bulan kemudian, Pink menggandakan mesej positifnya apabila dia mendedahkan ketinggian dan beratnya dalam kapsyen gim gim lain: 5’3 “dan 160 paun.

“Dengan ‘piawaian biasa’ yang membuat saya gemuk, saya tahu saya tidak berada di matlamat saya atau di mana-mana selepas itu selepas Bayi 2 tetapi saya tidak merasa obesinya,” katanya. “Satu-satunya perkara yang saya rasa adalah diri saya. Mengelak wanita skala itu!”

HARI INI suka … Pink

08.08.201701:12

Bagi pihak wanita di mana-mana, kami terima kasih, Pink!

Loading...