‘Will & Grace’ melakonkan dan mencipta rahsia di sebalik kebangkitan semula persembahan

Sudah lebih daripada satu dekad sejak “Will & Grace” melepaskan udara, tetapi ia tidak mengambil masa yang lama untuk membawanya kembali.

Pertunjukan itu kembali untuk kebangkitan semula yang dinanti-nantikan yang dijalankan minggu ini, dan pelakon dan pencipta dihentikan oleh Megyn Kelly TODAY untuk memberitahu tuan rumah kisah angin badai bagaimana ia berlaku.

Bintang ‘Will and Grace’ melawat Megyn Kelly HARI INI, menggariskan petunjuk mengenai kebangkitan semula

September.25.201707:53

Semuanya bermula dengan pertunjukan bersama Max Mutchnick, yang menjadi inspirasi di belakang Will.

“Saya berada di London dengan suami saya, dan kami bercakap mengenai pilihan raya, dan saya fikir tentang jenaka yang saya suka menulis untuk pertunjukan jika masih ada,” jelasnya..

Persediaan adalah mudah dan sempurna untuk beberapa aksara.

“Saya mahu Karen bekerja (pembantu rumahnya) Rosario di tembok pendakian untuk memastikan dia kembali (ke negara dan) untuk bekerja pada masanya,” kata Mutchinick.

Ia mungkin telah berakhir di sana, sebagai sedikit lebih daripada pemikiran lulus, jika tidak untuk suaminya, Erik Hyman.

“Erik berkata, ‘Set di dalam storan kami, dan anda mungkin boleh meletakkan set up dan memanggil rakan anda dan melihat sama ada mereka akan berminat,'” katanya. “Dan saya lakukan.”

Ia mengambil masa 45 minit untuk mendapatkan jawapannya dari bintang Eric McCormack, Debra Messing, Sean Hayes dan Megan Mullally (Will, Grace, Jack dan Karen, masing-masing) – pusingan sebulat suara yeses.

Tetapi apa yang mereka katakan ya, pada mulanya, hanya 10 minit pemilihan bertema. Satu tahun kemudian, ia adalah siri penuh dengan musim kedua sudah pergi.

“Ia mengejutkan,” kata Messing mengenai lompatan pantas dari skit hingga musim yang terhad untuk menyelesaikan kebangkitan semula. “Ideanya ialah kami akan melakukan ini 10 episod istimewa, maka tiba-tiba ia seperti dua lagi.” Oh, anda tahu, kami mahu anda untuk empat lagi, “dan” Kami mahu tahun depan juga. ‘ Ia seperti, ‘Ya Tuhan, ini berlaku!’ Maksud saya, kami tidak menembak apa-apa. Ini semua kerana presiden rangkaian mendengar jadual kami membaca episod pertama. “

Bagi McCormack, dia tidak sabar-sabar untuk membayangkan penonton dengan cara yang sama – atau menyinggung perasaan mereka. Atau kedua-duanya.

“Jika ada episod yang tidak menyinggung perasaan orang lain, maka kita menjadi selamat,” katanya. “Harus ada seseorang yang semakin teruk.”

‘Will and Grace’ superfan memberitahu Megyn Kelly bagaimana menunjukkan inspirasi kepadanya

September.25.201703:34

Sekiranya ia seperti halnya perjalanan asal yang dikasihi, ia pasti akan membawa pelbagai perasaan – termasuk, bagi sesetengah orang, perasaan bersyukur mengenai perwakilan watak gay dalam masa utama.

“Ganjaran terbesar semuanya mendapat maklum balas positif daripada orang gay di seluruh dunia, sambil berkata, ‘Kerana pertunjukan anda, anda menjadikannya OK untuk saya menjadi saya,” tambah Hayes..

Bintang ‘Will and Grace’ pada pameran: ‘Keajaiban sebenar telah berlaku’

September.25.201704:35

Lihat penyertaan “Will & Grace” untuk diri sendiri Khamis ini pada jam 9 pagi. ET pada NBC.