Wendy Williams membantah keruntuhan udara yang menakutkan: ‘Ia menakutkan’

Wendy Williams kembali bekerja hanya sehari selepas runtuh di TV secara langsung.

Pada hari Rabu, tuan rumah “The Wendy Williams Show” dibuka mengenai pengsan di udara semasa siaran langsung episod Halloween khas persembahan.

“Pertama sekali, saya berlatih sepanjang hari – hebat,” Williams, 53, bercanda. “Tetapi ramai yang berpendapat bahawa itu adalah jenaka Tidak, itu bukan jenaka, saya tidak mahu jatuh, saya seorang wanita yang tinggi, dan ia jauh ke bawah. umur tertentu, dan saya tidak cuba untuk memecahkan apa-apa, dan saya tidak melakukan aksi dan jenaka untuk anda seperti itu. Saya tidak memerlukannya. “

Pada hari Selasa, Williams, yang memakai pakaian Patung Liberty yang berat, mengumumkan pertandingan pakaian pertunjukan yang akan datang apabila dia mula gemetar dan tersandung kata-katanya. Dia kemudian jatuh secara mendadak ke tanah dan program itu dipotong untuk komersil. Apabila Williams kembali selepas rehat, dia memberitahu penonton yang terlalu panas kerana kostumnya.

Semasa tindak lanjut Rabu, Williams mendedahkan bahawa dia akan merasa “panas dan sedikit pening” sebelum pengsan.

“Saya suka,” Baiklah, Wendy, sekurang-kurangnya anda memakai rumah pangsa dan anda memegang ini dan hanya 12 minit lagi acara itu, anda boleh melakukannya, gadis, “katanya..

Tetapi ia menjadi jelas kepadanya bahawa dia akan lulus – yang, paramedik kemudian memberitahu dia, berlaku kerana dia rendah pada elektrolit.

“Sungguh menakutkan,” katanya sambil menangis. “Ia sangat menakutkan, ia sangat menakutkan, semua yang saya fikirkan di tengah-tengah ketakutan adalah, ‘Jangan tarik podium ke atas anda, kerana itu akan menjadi lebih teruk.'”

Ketika dia jatuh, penonton menyaksikan, Williams meraih belakang kepalanya – yang ditujukan kepadanya dalam gaya yang tidak dapat diterima pada hari Rabu.

“Itu sebab saya berjanji kepada diri saya dua perkara,” kata Williams. “Pertama sekali, ini tidak akan berlaku sekali lagi. Kedua, sekiranya ia akan turun, ia akan menjadi comel seperti yang saya boleh buat.”

Williams juga mengucapkan terima kasih kepada peminatnya atas sokongan dan hasrat mereka.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua tweet dan bunga anda,” katanya. “Saya mendapat semua harapan anda … bahkan pembenci, kerana anda memotivasi saya.”

Loading...