Wayne Newton: Johnny Carson ‘bersemangat’

Penghibur veteran Wayne Newton melancarkan pada akhir Johnny Carson, penjenamaan legenda lewat malam itu “manusia yang bersemangat.”

Newton membuat kenyataan itu semasa wawancara Khamis malam dengan Larry King CNN. Newton, yang muncul pada “Dancing With the Stars” musim ini dan merancang untuk mengadakan lawatan dengan kumpulan itu, memberitahu King dia mempunyai masa yang sukar apabila Carson mula membuat keseronokan kepadanya.

“Nah, apa yang berlaku ialah saya telah melakukan banyak persembahannya, berkali-kali dan menganggapnya kawan saya. Dan tiba-tiba, jenaka jenama baru mula dipaparkan olehnya. Dan dia berada dalam humor yang mempersoalkan kejantanan saya, “kata Newton semasa temubual.

The Las Vegas crooner berkata baron Carson menyatakan dia gay datang sangat kerap. Newton memberitahu King dia cuba menjangkau tuan rumah “Tonight Show” mengenai isu itu.

“Saya memanggil ejennya, saya memanggil pengurusnya, saya memanggil peguamnya. Saya telah melalui satu setengah tahun untuk mencarinya, “katanya. “Dan apabila tiada kerja itu, saya pergi berjumpa dengannya.”

Newton berkata dia pergi ke lot NBC dan dihadapkan dengan Carson, mengancamnya dengan keganasan fizikal.

“Saya pergi ke NBC, Burbank, dan berjalan ke dewan, dan Freddy de Cordova, penerbitnya, berada di pejabat bersamanya. Dan saya berjalan masuk, tanpa disedari, saya berkata kepada Freddy, saya katakan, maukah kamu memberi alasan kepada kami, tolong? Dia sangat terkejut bahawa dia bangun dan pergi, “katanya. “Dan saya berkata kepada Encik Carson, saya berkata, ‘Saya tidak tahu apa kawan awak yang saya bunuh, saya tidak tahu apa yang awak telah menyakiti saya, saya tidak tahu apa makanan saya’ telah diambil dari mulut anda, tetapi jenaka tentang saya akan berhenti dan mereka akan berhenti sekarang atau saya akan menendang pantat anda ‘. “

Newton berkata Carson bertindak balas, mendakwa dia adalah “peminat terbesar Wayne,” satu kenyataan yang mengejek.

26 gambar

Tayangan slaid

Penglihatan Selebriti

Jake Johnson dan Damon Wayans Jr pada “Let’s Be Cops,” permaidani merah, Selena Gomez diabadikan dalam lilin dan banyak lagi.

“Saya berkata, ‘Jangan berikan saya omong kosong itu. Jangan berikan saya itu. Saya di sini untuk meluruskan apa sahaja masalah anda. Dan dengan cara mana yang anda ingin luruskan ia adalah baik dengan saya ‘, “katanya.

Selepas menceritakan kisah tersebut, Newton menumpukan perhatian kepada Carson.

“Saya akan mengatakan sesuatu yang saya tidak pernah katakan di televisyen, Encik King,” Wayne memulakan, “Johnny Carson adalah manusia yang bersemangat. Dan ada orang yang dia kecewa sehingga orang tidak akan tahu. Dan untuk sebab tertentu pada satu ketika, dia memutuskan untuk mengubah perhatian negatif terhadap saya. Dan saya enggan memilikinya. “

Newton juga menuduh Carson menjadi sumber khabar angin bahawa dia dihubungkan dengan Mafia.

“Pada akhirnya, semuanya yang berkembang kemudian, sekitar tahun 1980, di mana saya dituduh berhadapan dengan Mafia dan menjadi ahli Mafia dan kemudian diperas oleh Mafia dan semua itu, semua itu berasal dari pengaruh Johnny Carson , “Katanya.

Mengenai sambungan kononnya ke Mafia, Newton terus berkata, “Saya tidak tahu apa-apa mengenainya. Saya seorang lelaki India dari Virginia. Anda tahu, saya tidak tahu tentang perkara itu. “