Watak-watak TV kegemaran yang tiada siapa yang pernah bermain

Lelaki Naked Ugly, “Friends”

Gambar:

Walaupun nama samarannya memberitahu anda semua yang anda benar-benar perlu tahu, peminat “Kawan” belajar lebih banyak tentang Guy Naked Naked selama bertahun-tahun. Komentar Peeping Tom dari Monica, Rachel dan kumpulan geng itu melancarkan jenaka yang paling lama berlakon. Kehidupan cintanya (Ugly Naked Gal), alat muzik pilihannya (cello yang menonjol), pengalamannya yang hampir mati (dengan baik, tidur yang dalam terganggu oleh pemetik api yang kuat) dan kuantitinya yang ironis (banyak kotak berlabel “pakaian” ) ditambah dengan Guy luar skrin yang baik. Pada waktu Guy Ugly Naked berpindah (dan menyewakan pangsapurinya kepada Ross sementara yang telanjang), dia sama akrab dengan mana-mana watak sisi layar pada persembahan.

Maris Crane, “Frasier”

Gambar:

Yang menarik di belakang lelaki itu adalah barang sitkom emas (hanya melihat isteri Norm, Vera, dari “Cheers,” yang dilihat dan didengari terlalu banyak untuk membuat senarai itu), tetapi isteri pertama Maris, Niles pada “Frasier, “Mengambil tindakan pasangan yang buruk di luar bidang kemungkinan. Dia bukan hanya sejuk; watak-watak yang mempunyai kemalangan untuk mengetahui dia menggambarkan istilah reptil yang menyeramkan. Maris tidak dapat berseronok dengan binatang-binatang (seperti Niles berkata, “Dia tidak percaya apa-apa yang mencintainya tanpa syarat.”). Kesungguhannya datang dari keterlaluannya. Pada yang paling kecil dia tersilap untuk rak topi; Pada tubuhnya yang terbesar, dia tidak dapat masuk melalui pintu. Tidak ada hubungannya dengan Maris.

Lars Lindstrom, “Mary Tyler Moore”

Gambar:

Jika “Phyllis Lindstrom” Mary Tyler Moore tidak dapat dibayangkan, dia mempunyai alasan untuk menjadi penghakisan yang menghakimi, suaminya yang tidak kelihatan dan terlalu memanjakan, Lars. Dia tidak boleh melakukan apa-apa yang salah kerana Phyllis bimbang, sehingga dia berselisih dengan “Happy Homemaker” Sue Ann Nivens, salah seorang musuh Phyllis. Itulah yang terbaik dari Lars. Bukan tindakan di belakangnya – lelaki itu adalah tumit, selepas semua – tetapi antik dan kadang-kadang soufflé-merosakkan antik dia diilhamkan di kalangan tetap.

Juanita “dari restoran” Beasley, “The Andy Griffith Show”

Gambar: Barney Fife

Pada “The Andy Griffith Show,” Barney Fife melantun antara dua orang yang suka. Terdapat teman wanitanya yang pernah bertoleransi, Thelma Lou, dan kemudian ada wanita lain, Juanita Beasley. Apabila Thelma Lou tidak berada di sana, Barn menjemput telefonnya dan meminta Sara pengendali (satu lagi permata di luar skrin) untuk menyambungkannya dengan “Juanita dari restoran.” Barney terlupa tentang Thelma-apa-namanya sebaik sahaja Dia mendengar suara Juanita. Sudah tentu, penonton tidak pernah tahu apa yang dipikirkan Juanita tentang cara-cara yang mengasyikkan orang yang meronta-ronta (“Dari kepalanya sampai ke kakimu / Tidak ada yang begitu manis / Seperti Juanita, Juanita, Juan-eet”).

Diane, “Puncak Berkembar”

Gambar:

Tidak pernah dilihat atau didengari, Diane layak sebagai “Twin Peaks” yang paling dekat dengan watak biasa. Satu-satunya petunjuk untuk identiti sebenar Diane adalah dari Agent Dale Cooper, yang menangani setiap kali dia menyampaikan penemuannya ke dalam perakam pita. Teka-teki yang jelas ialah Diane adalah pembantunya atau setiausaha yang sentiasa boleh dipercayai. Sekali lagi, ada peluang yang mungkin bahawa Diane adalah apa yang suka Cooper untuk memanggil Dictaphonenya.