Wanita-wanita ini pada usia 80-an menunjukkan bagaimana mereka melakukan ‘Whip / Nae Nae’: Tonton video!

Sekiranya anda fikir terdapat had umur untuk melakukan “Whip / Nae Nae,” kedua-dua wanita pada usia 80-an akan memohon untuk berbeza.

Mary Thompson, 80, dan Eleanor Fredricksen, 83, baru-baru ini meletakkan kemahiran mereka untuk dipamerkan di Somerby of Peachtree City dibantu kemudahan hidup di Georgia, dan orang tidak dapat mencukupi.

BERKAITAN: Gadis kecil sassy melakukan pembunuh ‘Whip / Nae Nae’ dengan Santa semasa kelas tarian

Video kedua-dua wanita yang menari dengan melanda Silento telah menonton lebih daripada 16 juta kali. Para wanita adalah kawan baik dan tinggal di lantai yang sama di kemudahan itu. Masa spontan datang apabila pengarah gaya hidup Somerby Jessica Holt mula memainkan lagu itu di telefonnya, dan wanita mendapat alur ketika Holt memfilnya.

BERKAITAN: ‘Polis yang baik!’ Tonton pegawai polis Texas menari ‘Nae Nae’ dengan anak-anak

“Mereka suka menari dan menghiburkan,” kata Pete Toal, penghubung komuniti Somerby, kepada TODAY.com. “Miss Eleanor tidak begitu menyedari betapa besarnya itu. Mary berusaha untuk tetap tenang seperti yang dia boleh, tetapi dia suka kerana dia hanya mahu dapat membuat seseorang tersenyum. “

Toal, yang mengendalikan laman Facebook Somerby dari Peachtree City, meletakkan video itu dengan keseronokan memikirkan ia akan mendapat perhatian daripada saudara-mara mereka sebelum menontonnya melepaskan.

“Semua komen adalah ‘Ini akan menjadi kami dalam 50 tahun,’ jadi ia sangat keren, ” katanya.” Kami hanya mahu tumpuan untuk kekal pada dua kawan terbaik yang bersemangat dan muda dan gembira secara keseluruhan. “

Tidak terlalu muda untuk ‘Nae Nae!’ Lihat tarian yang menarik dari anak perempuan Carson

18.1.201501:42

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.