Trisha Yearwood berpakaian sebagai suami Garth Brooks, dan kami agak ketakutan

Kami masih mendapat sedikit lebih daripada dua minggu sebelum Halloween membuat kehidupan kita terasa menakutkan sekali lagi, tetapi ia kelihatan seperti seseorang mahu mendahului permainan.

Temui Trisha Yearwood, yang berpakaian sebagai suaminya Garth Brooks untuk edisi hujung minggu Pameran Makanannya, “Trisha’s Southern Kitchen”:

Yep, itulah Yearwood dengan alisnya yang berbentuk dan mata biru besar yang mengintip dari belakang janggut yang lebat dan topi koboi hitam, dan kami mula berasa keliru.

Dia menunjuk gambarnya dengan pelukisnya, Glenda Martin, yang berpakaian seperti Yearwood dalam rambut palsu berambut perang yang sangat menarik dan blazer coklat.

“Kami mendapat rambut palsu dan mengusiknya sedikit,” kata Martin menerangkan dalam video mereka memakai pakaian yang diposting Yearwood di Facebook. “Dan kemudian kami menyemburkannya sedikit sehingga ia adalah Trisha Yearwood yang sempurna.”

Sekiranya anda ingin melihat betapa jahitan rambut palsu itu, lihat Yearwood dengan diri sendiri yang berambut panjang, dari gambar yang menarik yang dia hantar pada bulan September:

Yearwood, 53, dan Brooks, 55, mempunyai sesuatu yang romantis yang membakar lambat: Mereka bermula sebagai rakan dan rakan sekerja pada akhir 1980-an, tetapi tidak menikah sehingga tahun 2005. Dan bertahun-tahun kemudian, banyak mainan dalam hubungan mereka.

Hei, anda tidak boleh memulakan Halloween terlalu awal untuk kami! Hat (atau di dalam kes ini) untuk Hatimu, Trisha!

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Untuk lebih banyak idea kostum Halloween, periksa panduan menyeluruh TODAY untuk semua perkara yang menyeramkan, menakutkan dan (tentu saja) lucu.