Tonton masa ini Mark Zuckerberg menerima surat penerimaan Harvard pada tahun 2002

Salah satu kejatuhan Harvard yang paling terkenal hanya berkongsi ketika dia diterima masuk ke kolej.

Mark Zuckerberg, yang bersedia memberi ucapan permulaan sekolah pada Khamis depan dan menerima ijazah Doktor Kehormat kehormat, berkongsi masa dia belajar yang dia dapat, melalui Facebook, sudah tentu.

“Ayah saya mengambil video ini apabila saya diterima di Harvard,” tulis Zuckerberg. “Minggu depan saya akan kembali untuk mendapatkan ijazah saya.”

Video itu menunjukkan bayi Zuck dalam kemeja kelabu cap dagangnya dan baju pajama memeriksa e-melnya dari katilnya, dikelilingi oleh komponen komputer. Dia kelihatan gementar sebelum dia membaca e-mel dan meminta ayahnya meletakkan kamera ke tempat lain.

Dalam suara buntu, dia kemudian berkata, “Ya, saya diterima.”

“Adakah awak serius?” bapanya Edward Zuckerberg bertanya. Dia mengambil keputusan untuk membiarkan berita itu tenggelam dalam keadaan kamera bergerak di sekelilingnya sebelum mengeluarkan “gembira!” Gembira dan memanjakan anaknya.

Pengasas Facebook Mark Zuckerberg berkongsi video penerimaannya kepada Harvard

19.1.201701:22

Edward kemudian memperkenalkan anaknya kepada “penonton” sebagai ahli kelas Harvard tahun 2006, dan kuali kamera kepada anjing Mark yang menggemaskan di lantai di kakinya. Sementara itu, ping AOL Instant Messenger pergi di latar belakang sebagai Mark mungkin memberikan kawan-kawannya berita baik.

Mark Zuckerberg telah keluar dari kolej tahun keduanya untuk membangunkan Facebook. Ketika Harvard menjemputnya untuk memberikan alamat, ia memfilkan video dengan putaran terkenal yang juga memperoleh gelar kehormatan: Bill Gates.

BERKAITAN

  • Adakah pengasas Facebook Mark Zuckerberg bersiap untuk menjalankan presiden?

  • Mark Zuckerberg dan isterinya menjangkakan gadis lain! Lihat pengumuman manisnya

  • Priscilla Chan: Bagaimana anak perempuan kita memandu Mark Zuckerberg dan saya untuk berbuat baik