Tonton Ellen DeGeneres membuat ketawa Hillary Clinton (dan ketawa dan ketawa)

Perlumbaan presiden adalah perniagaan yang serius, tetapi satu calon melihat bahagian bodoh pada hari Jumaat.

Dengan perdebatan terakhir beberapa hari lagi, Hillary Clinton duduk bersama Ellen DeGeneres untuk melihat lebih dekat perdebatan Ahad lalu – dan meninggalkannya dalam jahitan.

Sudah tentu, kerana sesiapa yang menyaksikan dewan bandar antara Clinton dan Donald Trump tahu, tidak ada apa-apa masa yang ketawa. Sebenarnya, satu-satunya rehat antara ketegangan dan perbincangan yang sukar adalah kemunculan wira kardigan Ken Bone.

Tetapi itu sebelum DeGeneres mendapat rakaman rakaman dan mengerjakan sihirnya – sejenis sihir yang sama yang meletakkan Matt Lauer kita sendiri dalam banyak keadaan yang memalukan dan lucu.

Dalam versi digital DeGeneres yang diubahsuai secara besar-besaran, ia menjadi lebih menari daripada perdebatan.

“Itu adalah tarian terbaik yang pernah saya lakukan!” Clinton meracau selepas ketawa selama hampir satu minit.

Bagi siapa yang menjadi pemenang, sama seperti pada acara sebenar, kita perlu menyerahkan satu ini kepada lelaki itu di sweater merah – Bone! – yang mempamerkan gerakannya tepat di samping calon Demokrat.

BERKAITAN: ‘Pramuka atau Tang’ ‘premis musim Sabtu Malam Live’ terhadap Trump: ‘Prunes or Tang’

Sekiranya anda ingin lebih banyak perdebatan ketawa, lihatlah satu lagi malam yang besar yang membuat pusingan awal minggu ini. Dalam satu ini, Clinton tidak melepaskan sebarang gerakan tarian liar, tetapi itu hanya kerana duetnya dengan Trump lebih banyak jem.

Lihat apa yang sebenarnya berlaku pada perbahasan seterusnya pada 19 Oktober, apabila Clinton dan Trump berhadapan di Universiti Nevada.