Tonton Britney Spears dengan mengejutkan kakaknya, Jamie Lynn di Grand Ole Opry

Selasa menandakan reuni keluarga untuk Britney Spears, yang menyertai abangnya Bryan dalam mengejutkan kakaknya Jamie Lynn di Grand Ole Opry.

Britney Spears, Jamie Lynn Spears
Britney Spears, Jamie Lynn SpearsFail Getty Images

Jamie Lynn, bekas bintang Nickelodeon’s “Zoey 101” dan penyanyi penulis lagu yang semakin meningkat, adalah saat-saat menjauhkan diri di tempat konsert Nashville yang legenda ketika kakak pop star dan Bryan mengambil panggung untuk memperkenalkannya.

BERKAITAN: Britney Spears berkata ‘Hello’ untuk merakam rekod Adele dengan tarian yang bahagia

“Terima kasih kepada Opry untuk membiarkan saya memperkenalkan wanita muda yang cantik ini, yang adalah hati saya dan jiwa saya,” kata Britney, 34, kepada orang ramai yang bersorak, manakala Bryan, 38, berdiri di sisinya dan tersenyum. “Bukan sahaja dia cantik dan sangat berbakat, dia adik perempuan saya: Jamie Lynn Spears!”

Jamie Lynn kemudian muncul dari sayap, menutup mulutnya dengan tangannya, dan kelihatan menangis gembira ketika dia memeluk kakaknya di atas pentas. “Saya tidak boleh mempercayai seluruh keluarga saya menyimpan rahsia ini daripada saya,” kata adik perempuan Spears yang lebih muda, yang ibu bapanya, suami dan anak perempuan juga hadir. “Nah, sekarang saya akan cuba menyanyikan beberapa lagu untuk y’all. Saya sangat berbesar hati untuk berada di Opry, tetapi saya lebih dihormati di sini dengan semua orang yang paling saya sukai. “

Peminat di Opry merapatkan foto dan video yang menggegarkan masa emosi dan mencatatkan bukti di media sosial, di mana pengguna mengambil perhatian. Ada yang mungkin menjangkakan Britney berada di Las Vegas, di mana dia mempunyai tempat tinggal sebagai pelaku di Planet Hollywood, namun rancangan seterusnya tidak sampai 6 April.

Awal pagi Rabu di Twitter, Britney berkongsi fotonya sendiri, yang dia fikirkan diambil sebelum dia dan Bryan melangkah ke Grand Ole Opry stage.

BERKAITAN: Britney Spears pranks bakal pengawal peribadi pada ‘Best Time Ever’

“Bangga dengan adik perempuan kami,” membaca teks yang sesuai dengan gambar itu, yang dikongsi dengan 44 juta penyokong Twitter Britney dan telah disukai lebih daripada 6,000 kali pada Rabu petang.

Jamie Lynn terus bergerak dengan isyarat saudara kandungnya, beberapa jam kemudian. “Kejutan yang paling baik pernah ada di tempat yang paling istimewa,” katanya pada pagi Rabu. “Begitu diberkati.”

Ikuti penulis TODAY.com, Chris Serico di Twitter.

Britney Spears bersudut pada penutup majalah V

Mac.02.201601:28

Loading...