Tom Brady menyiarkan papan suspek untuk mengesan jersi Super Bowl yang hilang

Hampir tiga minggu telah berlalu sejak kemenangan Super Bowl New England Patriots, tetapi satu misteri tetap tidak dapat diselesaikan untuk Tom Brady: Di mana jersi permainannya?

Pemain suku bintang pertama mula menyedari bahawa jersi – yang pihak berkuasa telah bernilai setengah juta dolar – hilang dari lokernya selepas permainan.

Tom Brady menyiarkan papan suspek lucu untuk jersi Super Bowl yang hilang

Feb.23.201701:24

Sekarang pencarian semakin serius, dan Brady mengambil nama.

Dia menyusun papan suspek untuk membantu menentukan siapa jersi jersi itu. Tiada siapa yang selamat. Tidak juga Brady sendiri!

Antara tertuduh adalah:

1. Gollum dari “Lord of the Rings”

Brady berkata watak “suka cincin” terlalu banyak untuk dipercayai dengan memorabilia kemenangan Super Bowl.

2. Lady Gaga

wanita Gaga Super Bowl
Lady Gaga adalah salah seorang suspek Tom Brady.HARI INI

Kerana, hei, dia tampil semasa pertunjukan separuh masa, dan Brady menyatakan perbuatan itu memberikannya “tali yang melarikan diri.”

BERKAITAN:Lady Gaga melonjak pada pertunjukan separuh akhir Super Bowl 2017

3. Jerung dari “Jaws”

Hanya apabila anda fikir ia adalah selamat untuk kembali ke dalam air … dia mendapat jersi Brady di tanah? Brady berkata jerung itu membuat papan kerana sejarah keganasan dan kecuriannya.

4. New England Patriots penerima luas Julian Edelman

Julian Edelman
Malah rakan sepasukan Brady, Julian Edelman membuat senarai ituHARI INI

Brady menegaskan bahawa, seperti Gollum, Edelman juga mempunyai pertalian untuk cincin. Brady memanggil rakan sepasukannya sebagai “tupai lil licik.”

5. Tom Brady sendiri

Tom Brady courtroom sketch
Tom Brady membayangkan dalam lakon mahkamah semasa perbincangan “Deflategate”HARI INI

Brady tidak lagi memerintah sesiapa sahaja. Terutama bukan versi “menyeramkan” dirinya dari lakaran mahkamah semasa perbicaraan Deflategate.

BERKAITAN: Jersi Tom Brady yang hilang: Cari melebar pada hari perarakan kemenangan

Brady mengambil media sosial untuk menyiarkan ramalannya dan mengumpul maklum balas peminat, menjadikannya lebih 300,000 suka (tetapi masih tiada jersi).

Jabatan Polis Houston menganggarkan bahawa kemenangan Brady yang ke-12 bernilai $ 500,000. Dengan sekeping kemenangan Super Bowl yang masih belum dipertimbangkan, Brady mencari jawapan, dan siapakah yang tahu? Mungkin senarai yang menjanjikannya akan muncul beberapa petunjuk.

Loading...