The ‘Hollywood Medium’ mendedahkan pemikiran terakhir Michael Jackson kepada kakak La Toya

Dalam musim yang dijangka “Medium Hollywood dengan Tyler Henry,” yang disiarkan Rabu malam, penonton akan melihat emosi La Toya Jackson belajar tentang momen terakhir sebelum kematian saudaranya Michael Jackson.

Henry bercakap tentang pengalamannya yang menghubungkan dengan penghibur lewat dalam klip pratonton yang dikongsi oleh E!

“Dia mengakui bahawa dia tidak sepatutnya ditinggalkan bersendirian pada satu masa ketika dia ditinggalkan sendirian,” kata Henry kepada tetamu yang terpandangnya.

Media menambah: “Orang yang sepatutnya berada di sana untuk memantau tidak memantau, dan ia seperti,” Saya percaya anda berada di sana. Saya percaya peranan yang anda sepatutnya membantu saya dan anda meninggalkan. ” Dan ia seperti, ‘Dari semua masa, anda perlu berada di sini.’ ”

Michael Jackson meninggal dunia pada tahun 2009 pada umur 50 tahun dari ubat yang berlebihan, yang paling penting ialah propofol, anestetik yang kuat yang telah diambilnya untuk merawat insomnianya. Dos yang mematikan telah ditadbir oleh doktor peribadi Michael, Dr Conrad Murray, yang telah meninggalkan bilik itu dan kembali untuk mencari Michael tidak bernafas.

The 3rd Annual BET Awards - Backstage and Audience
Michael Jackson dengan kakak La Toya Jackson.L. Cohen / WireImage untuk Hiburan BET

Murray didapati bersalah kerana melakukan pembunuhan sukarela dua tahun kemudian.

Henry menceritakan detik muktamad dari sudut pandang Michael. Dia berkata, Michael merasakan kesedaran tenggelam bahawa dia memerlukan bantuan darurat, tetapi tiada siapa yang hadir untuk membantu.

“Saya berasa seperti ketika dia ditinggalkan, itu pasti menjadi masa yang sesuai baginya untuk cuba mencapai 911, untuk cuba mendapatkan bantuan,” kata Henry kepada La Toya. “Pada masa ini, dia menyedari ada sesuatu yang salah semasa dia bersendirian dan ketika itulah dia sedar dan menyadari sesuatu yang salah di sini, tetapi saya tidak merasakan dia mempunyai seseorang untuk mengatakan, ‘Hei, saya mempunyai medis kecemasan, sesuatu yang berlaku. ‘”

Mengenang Michael Jackson

Jun.25.201401:51

Pendedahan mengenai adiknya sukar untuk didengar, tetapi perlu dipelajari, kata La Toya kemudian dalam klip itu.

“Saya fikir apa yang menyakitkan lebih daripada apa-apa lagi, bukan sahaja ada keperluan seseorang untuk berada di sana untuknya, tetapi ada orang yang dipercayai … seseorang yang berada dalam bulatan dalaman itu, dan orang itu tidak di sana, “jelas LaToya. “Dan hanya untuk mendengarnya, betul-betul, ia hanya akan menghancurkan kamu. Saya hanya mahu menangis.”

Dalam temu bual dengan TooFab, La Toya berkata bahawa walaupun dia tahu akan ada yang skeptis yang akan berfikir suara yang didengar oleh Henry bukanlah yang sama yang menyanyikan hits seperti “Billy Jean,” dia sendiri adalah seorang yang percaya.

“Ini adalah perkara yang dikatakan oleh Tyler bahawa tiada siapa yang tahu,” katanya.

Selesai “Medium Hollywood” menyiarkan 9 p.m. Rabu pada E!

Loading...