‘The Bachelor’s’ Nick dan Vanessa berpose dengan Peta Murgatroyd dan bayinya, Shai

Pekerjaan TV realiti Nick Viall tidak pernah dilakukan. Walaupun musim “Sarjana Muda” berakhir pada malam Isnin, dia sedang berlatih untuk pertunjukan seterusnya: peserta pada “Menari dengan Bintang.”

Nasib baik, dia mendapat sokongan tunangannya yang baru, Vanessa Grimaldi, yang digugurkan oleh latihan pada hari Rabu ketika dia mengamalkan gerakannya dengan rekan pro beliau, Peta Murgatroyd. Grimaldi mungkin dibayangi oleh pelawat yang lebih kecil, lebih kecil dan lebih suka: anak lelaki Murgatroyd, 2 bulan, Shai!

https://www.instagram.com/p/BRrUOokhesB

Jangan biarkan ekspresi muka Viall membimbangkan awak. Melihat itu tidak ada kaitan dengan fakta bahawa dia memegang bayi. Ia lebih mencerminkan kecemasan yang dia rasa akan memasuki premi musim depan “Menari dengan Bintang.”

“TEAM BABY GOT BACH … bersedia untuk malam Isnin !! Nah ini 3 … saya ketakutan! “Tulisnya. “Saya rasa kami membuat pasukan yang hebat.”

BERKAITAN: ‘Recap finale Bachelor’: Nick Viall memilih Vanessa Grimaldi

Murgatroyd menyiarkan foto yang sama dan bekerja dalam nama samaran yang hebat dalam kapsyennya. “AKHIR !!! Kita semua boleh bersama-sama, “kata ibunya yang baru. “Pasukan Bayi Got Bach ada di sini dan kami MENJADI MENINGKAT untuk melakukan untuk anda pada hari Isnin.”

Nah, kita tahu siapa Sir Mix-a-Lot akan mengundi musim ini!

Grimaldi, yang dipilih Viall atas Raven Gates pada musim “Bachelor”, memberikan kita satu lagi gambaran di sebalik Nick, Peta dan Shai pada latihan.

https://www.instagram.com/p/BRrghILB1Ep

Tunangan Murgatroyd dan ayah Shai, Maksim Chmerkovskiy, akan bersaing pada musim baru “Menari dengan Bintang” juga. Dia bermitra dengan bekas pelakon “Glee” Heather Morris. Mudah-mudahan kita akan mendapat gambar Shai dengan kedua-dua mereka dalam masa terdekat!

Recap Bachelor: Nick membuat pilihannya, dan kemudian mengejutkan

Mac.14.201704:49

Ikut Shane Lou di Twitter.

Loading...