Taylor vs. treadmill: Tonton kilang muka Swift di iklan Apple Music baru

Sekarang kita mendapat darah yang buruk – dan mungkin juga beberapa darah sebenar kerana Taylor Swift hanya jatuh dari treadmill.

Kejatuhan adalah sebahagian daripada iklan skrip, tetapi sama ada anda suka atau membenci mogul muzik berusia 26 tahun, anda masih ingin melihat. Terdapat benar-benar sesuatu untuk semua orang di tempat 30 saat.

BERKAITAN: Taylor Swift, Kanye West dan selebriti lain menampakkan telur-cellent keseronokan Paskah

Dalam satu langkah yang hanya dapat digambarkan sebagai genius pemasaran murni, Apple Music meminta bintang pop untuk menjalankan treadmill sambil menyalahkan Drake’s “Jumpman,” hanya untuk menjadi begitu terganggu oleh muzik yang dia perjalanan dan pergi terbang. Keadaan keseluruhannya adalah seperti mimpi ngeri seperti pakaian malam.

Taylor Swift
Muzik Apple

Dan sama ada anda memilih untuk ketawa dengan atau di Swift, yang memaparkan video itu ke akaun Twitternya pada hari Jumaat pagi … baik, itu terpulang kepada anda, orang-orang dari Internet.

BERKAITAN: Taylor Swift, Beau Calvin Harris menyiarkan foto yang terlalu sempurna dari laman web mereka

Untuk wartawan ini mengambil alih seluruh shebang? Wajah itu bernilai $ 200 juta, Apple Music. Malu pada awak. Anda masih muda dan anda melulu dan anda terlalu jauh.

Kejatuhan kelihatan cukup menyakitkan, walaupun, kita perlu tertanya-tanya apakah ada aksi ganda yang terlibat.

Malangnya, sama ada ia dua atau puteri pop sendiri … luka seperti ini, mereka terakhir dan mereka bertahan.

Tetapi anda hanya goncang, Tay.