Tahniah, Carson Daly! HARI INI hari ini berkahwin dengan Siri Pinter dalam upacara kecil

Ingatan romantis Natal untuk pasangan itu!

Carson Daly berkahwin dengan Siri Pinter untuk Krismas dalam majlis kejutan

Disember.28.201500:55

Carson Daly, 42 tahun, hari ini, berkahwin dengan Siri Pinter pada hari Rabu dalam upacara yang dihadiri oleh keluarga mereka. Bersama-sama, pasangan yang lama – mereka telah bersama-sama 10 tahun! – mempunyai tiga orang anak: Jackson James, umur 6, Etta Jones, umur 3, dan London Rose, berusia 16 bulan.

HARI INI Show: Busy parents Siri Pinter and Carson Daly cook up a Valentine's Day dinner in Studio 1A -- February 10, 2015.
Samantha Okazaki / TODAY

Mereka telah terlibat sejak 2013.

Siri berkongsi sekumpulan pertunjukan mereka di Instagram, menerangkan, “Keluarga datang dalam pelbagai bentuk dan saiz … tetapi semua yang anda perlukan adalah cinta. Ini berlaku semalam dan ia adalah hari yang terbaik dalam hidup saya. Selamat Malam Krismas dari keluarga saya kepada kamu! ” Dia pergi untuk berkongsi bahawa foto manis itu diambil oleh jurugambar Pete Thompson.

Siri adalah tukang masak sendiri yang kerap muncul pada hari TODAY untuk berkongsi resipi lazatnya. Dia juga mengendalikan blog makanan yang menyeronokkan (dan seringnya lucu), SiriouslyDelicious, di mana dia berkongsi resipi buatan sendiri untuk makanan kegemarannya, makanan ringan dan makanan pencuci mulut.

“Carson meluangkan saya dengan kaviar,” katanya menulis dalam posting TODAY.com pada bulan Februari lalu, menjelaskan bahawa asal-usul cinta mereka juga menjadi makanan. “Saya benci perkataan ‘woo’ tetapi tidak kira, itulah yang dilakukannya.”

Dia menjelaskan. “Pada tarikh pertama kami, dia melakukan segala-galanya, dan ini semua berkaitan dengan makanan. Dia tahu betapa saya suka untuk membakar, jadi dia menjemput saya dan meminta saya menghabiskan hari mengisi rumahnya dengan kue dan brownies yang baru dibuat. “

Carson Daly and Siri Pinter cook a stir fry dinner
HARI INI: Carson Daly dan Siri Pinter mencipta semula makan malam goreng Benihana kegemaran mereka di Studio 1A. – 17 April 2015Samantha Okazaki / TODAY

Bahagian yang paling romantis?

“Dia tidak memiliki satu peralatan pembakar tunggal, jadi pergi ke kedai dapur kami pergi dan dia berkata, dapatkan apa yang anda perlukan,” tulisnya..

“… Sebelum kami kembali ke tempatnya, kami berhenti di pasar ikan tempatan untuk kaviar segar, sesuatu yang belum pernah saya perolehi. Kemudian kami menghabiskan sisa hari di dapur, membuat roti, makan kaviar pada sedikit blinis dan menghirup vodka ais sejuk. Lebih mata coklat untuk Carson! “

Kami harap Siri dan Carson bahagia seumur hidup!

Siri Pinter menjadikan pai buah timah muffin kecil mudah

Jul.27.201506:27