Susan Boyle pergi glam untuk Harper’s Bazaar

Daripada “itik hodoh” kepada model majalah fesyen tinggi, sensasi nyanyian Scotland yang menunggang liar Susan Boyle berterusan dengan penyebaran foto glam di Harper’s Bazaar bulan ini.

“Idea di sebalik penangkapan itu adalah satu perkara yang sangat mudah,” kata Laura Brown, editor projek khas Harper, pada pameran TODAY. “Ia mengambil potret cantik, glamor dan sensitif kepadanya. Ini adalah pemotretan majalah pertamanya, jadi anda tidak boleh terlalu cepat terlalu lama. ”

Boyle yang dibuat-buat akan dipaparkan dalam pelbagai pakaian pereka dalam penyebaran yang dipanggil “Susan Boyle: Hero Unsung.”

Sensasi semalamanBoyle, 48, telah menjadi inspirasi kepada berjuta-juta orang di seluruh dunia, kata Brown.

Dia ditembak selepas ketibaan rahangnya pada April “I Dreamed a Dream” pada pameran televisyen “Got Talent Britain” menjadi sensasi internet. 

Para hakim dan penonton menunjukkan skeptikal apabila frumpy, “tidak pernah dicium” Scot mengambil panggung – tetapi terkejut ketika dia mula bernyanyi.

“Dia datang ke pentas dan hanya menyalakan kami semua. Dia menjadi pahlawan kepada banyak orang dengan impian dari bintang, atau yang mungkin mempunyai bakat tetapi terlalu takut untuk menyatakannya. Dan saya rasa hati semua orang melambung apabila mereka melihatnya bernyanyi hari itu, “kata Brown.

Boyle baru-baru ini memberitahu Meredith Vieira pada pameran TODAY bahawa kemunculannya yang mendadak memukulnya seperti “bola perobohan.” Dia secara ringkas dimasukkan ke hospital untuk “gangguan emosi” dilaporkan selepas meletakkan kedua di final “Britain Got Talent” pada bulan Mei.

Nyaman dan yakinNamun, Brown berkata Boyle berasa selesa dan yakin semasa pukulan itu, yang berlaku di Cliveden House Hotel yang terkenal di luar London.

“Saya rasa Susan semakin banyak digunakan untuk menjadi tumpuan dan berada di televisyen dan difoto,” kata Brown. “Semenjak April, anda telah melihat wajahnya hari ini menjadi lebih halus dan halus. Dan dia semakin yakin dengan apa yang akan dipakai dan bagaimana dia akan dirasakan. “

Brown menambah bahawa Boyle mempunyai “kehadiran sedemikian” dan rasa humor yang baik. “Dia sebenarnya melakukan sedikit pelayaran bulan dalam tumitnya Giuseppe Zanotti pada satu ketika,” kata Brown..

Sejak April, Boyle telah menyegarkan penampilannya – membentuk keningnya, memandikan rambutnya dan memakai pakaian yang lebih bergaya. Brown berkata Boyle tidak menjalani pembedaan radikal untuk pemotretan Harper.

“Apa yang kami lakukan pada pukulan kami adalah memberikan sedikit potongan rambut, dan itu, dan sedikit curl. Dan sebenarnya bentuk rambutnya hebat. Dia mendapat curl yang sangat indah kepadanya. Jadi kami hanya merapikannya sedikit dan berpasangan dengan beberapa solek semula jadi, dan dia kelihatan hebat, “kata Brown.

Boyle berpakaian “campuran pereka dan jenis pakaian jalan tinggi” untuk mencerminkan gaya dan keperibadiannya. “Anda tidak mahu meletakkan dia sebagai pakaian couture gila. Saya fikir dia akan berasa sangat tidak selesa dan ia akan kelihatan penipuan, “kata Brown.

‘Saya rasa seperti kalah mati’Dalam pukulan yang paling glamor, Boyle duduk di piano memakai gaun panjang Tadashi Shoji hitam.

“Satu lagi gambar kegemaran saya ada di dalam pakaian yang sangat klasik, cantik ungu Michael Kors dengan kalung J.Crew yang sangat manis dan menyenangkan,” kata Brown. “Dan anda boleh memberitahu dari gambar bahawa dia kelihatan sangat yakin dan dia berasa sangat hebat.”

Boyle juga difoto dalam mantel klasik berwarna biru cerah di atas rok atas dan hijau hitam seperti sutera, dan seluar panjang Donna Karan yang berwarna lengan panjang dan lengan panjang.

“Adalah baik untuk melihat Susan begitu teruja apabila dia melihat pakaian itu; dia teruja ada banyak pilihan untuknya bermain dan cuba. Dan apabila dia menetap di wajahnya, dia berkata, ‘Saya rasa seperti kalah dalam ini,’ “Brown berkaitan.

Boyle tersenyum bercanda pada set foto, “Ia benar-benar membuat saya berasa seperti pelakon Hollywood. Sekiranya rambut saya selesai. “

Brown berkata Boyle adalah yang pertama untuk membuat jenaka. “Ketawa beliau agak genius, sebenarnya; Dia mendapat tegar Scotland yang teguh. Apabila anda mendengar ketawa itu, saya rasa semua orang hanya menyala. “

Nampaknya Boyle tidak akan meninggalkan perhatian di masa depan. Album sulungnya, yang dihasilkan oleh hakim Britain “Got Talent” dan “American Idol” Simon Cowell, dijangka akan dikeluarkan tidak lama lagi.

Kemasyhuran Boyle juga membuktikan kecantikan dapat ditakrifkan dalam pelbagai cara. 

“Saya fikir kekuatan kecantikan Susan Boyle yang paling hebat adalah matanya, jujur,” kata Brown. “Dia begitu teruja untuk melakukan apa yang dia lakukan, dan saya fikir semangat itu sangat menular kepada kita semua yang menontonnya dan akan terus menontonnya dan mendengarnya dalam beberapa tahun akan datang.”