Steven Tyler pergi ke sebuah negara kecil di plaza TODAY, berkongsi ‘Piece of My Heart’

Jika anda tahu hanya beberapa perkara tentang frontman Aerosmith Steven Tyler, ini adalah: Dia dari Boston (seperti bandnya), dan dia menjadi lambang karismatik, lambang waving dari kumpulan rock power sejak tahun 1970. Tetapi Tyler suka “Mimpi “- dan dia membuat perubahan.

Tonton Steven Tyler melakukan ‘Cryin’ ‘pada HARI INI

Jun.24.201604:17

Anak berusia 68 tahun itu telah tinggal di Nashville selama lebih dari setahun, menulis dengan penulis lagu tempatan dan kini bersedia untuk mendedahkan bahawa ketika dia masih sedikit rock ‘n’ roll, dia juga sedikit negara!

Dia melepaskan album solo baru lagu negara, “Kami Semua Seseorang dari Somewhere,” pada 15 Julai dan menuju ke jalan bermula 2 Julai. Pada hari Jumaat dia berhenti di plaza TODAY untuk memberi kami preview – ditambah pastikan kita mendapat keperluan Aerosmith setiap hari kita berpuas hati: dia memainkan lagu “Cryin” pada tahun 1993, ditambah dengan lagu tajuk albumnya, dan penutup Big Brother dan Syarikat Holding Company 1968 melanda “Piece of My Heart.”

Steven Tyler melakukan ‘Piece of My Heart’ hidup pada HARI INI

Jun.24.201604:28

Tetapi seperti yang dia katakan Matt Lauer TODAY di dalam studio sebelum penampilannya (dan selepas diiringi kerusinya diapit oleh dua halaman NBC yang indah), dia bukan orang asing yang lengkap untuk muzik negara. “‘Cryin’ ‘?” dia tanya. “Itu negara … Itu bukan regangan.”

Steven Tyler pergi ke negara, tetapi mengatakan ia ‘sudah ada’

Jun.24.201603:48

Tyler juga bercakap dengan Lauer di luar panggung, dan menyatakan bahawa dia sangat kasual mengenai perjalanannya ke plaza pagi ini:

Peminat, sudah tentu, “Jangan Ingin Miss a Thing” supaya mereka sampai ke panggung yang bagus dan awal:

Tyler memberi mereka beberapa minit pada waktunya, mengambil gambar sendiri …

… dan menandatangani dahi!

Di rumah, Tyler memenangi generasi berikutnya dengan persembahannya, sebagai satu penggemar mendedahkan:

Dia juga mempunyai haiwan kesayangan untuk menyalak:

LEBIH: Steven Tyler menyuarakan mesej mel suara peribadi untuk telefon peminat

Termasuk sekurang-kurangnya seorang yang ingin menghabiskan hari jadi tonggak dengan dia:

Apa yang membuat lagu negara yang sempurna? “Mereka berkata, ‘tiga chords dan kebenaran,'” kata Tyler. “Kebenarannya adalah anjing atau cintaku – dan selalu ada sentuhan yang baik.”

Kita tidak boleh bersetuju lagi!

Jadi jika anda tidak mahu berakhir “Cryin ‘” yang anda rindukan semuanya, pastikan anda menyemak semula di sini sepanjang pagi untuk video, gambar dan wawancara dengan Encik Tyler! Dan jika anda mempunyai gambar untuk dikongsi, pastikan anda tweet dengan #StevenTylerTODAY supaya kami dapat memastikan kami melihatnya!

Steven Tyler melakukan lagu baru ‘We’re All Somebody from Somewhere’

Jun.24.201603:25

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...