Seth Meyers memanggil nama Sarah Palin rap Amy Poehler yang paling ‘bersejarah’ ‘SNL

Setelah berlepas “Saturday Night Live” pada 1 Februari dengan 12 tahun pada persembahan di belakangnya, Seth Meyers meninggalkan warisan bit lucu dan satu-liner hebat. Tetapi ketika dia memberitahu “Watch What Happens Live” host Andy Cohen pada malam Rabu, itu adalah momen pembaharuan Weekend dari seorang bekas anggota cast yang melekat dengannya lebih daripada yang lain.

“Saya akan mengatakan yang paling, seperti, saat bersejarah bagi saya adalah ketika Sarah Palin sebenarnya berada di acara itu dan Amy Poehler, yang seperti sembilan bulan mengandung, seperti pemuka tegar dalam wajah Sarah Palin,” kata Meyers 2008 episod.

Dalam lakaran itu, Poehler memperlakukan rap Sarah Palin bersama dengan calon yang kemudian menjadi VP, yang menambahkan beberapa gerakan tariannya sendiri. Sebelum acara itu (dan selepas) Tina Fey muncul beberapa kali menyamar sebagai Palin, kadang-kadang bersama Poehler sebagai Hillary Clinton.

Meyers meneruskan, “Ia adalah persembahan terakhir (Poehler) sebelum dia mempunyai anak pertamanya, dan saya selalu ingat seperti,” Ini hanya pekerjaan yang paling aneh ini, ini sangat pelik. menjadi naib presiden negara ini dan Poehler hanya menjerit kepadanya. ‘”

Bekas pembaharuan mingguan “SNL” akan memulakan pertunjukan barunya sebagai tuan rumah “Malam Terlambat” NBC pada 24 Februari. Para tetamu pertamanya akan menjadi Poehler dan calon naib presiden yang berjaya, Joe Biden.