Seorang lagi tukang masak Gordon Ramsay melakukan bunuh diri

Seorang pengusaha restoran New Jersey pernah muncul di “Nightmares Kitchen” – yang diberitahu oleh chef TV, 43, bahawa restoran makannya yang berulang-ulang “hendak berenang di Hudson” – telah melakukan bunuh diri.

Badan berusia 39 tahun Joseph Cerniglia dijumpai terapung di sungai setelah melompat dari George Washington Bridge di NYC, laporan New York Post.

PHOTOS: Bintang tidak lama lagi

Cerniglia, seorang ayah yang berkahwin tiga, dimiliki Campania di Fair Lawn, NY, dan dikatakan berada dalam hutang.

Pada acara itu, Cerniglia merungut, “Saya menghadapi masalah kewangan – hutang dari restoran itu sahaja sangat menggembirakan. Hutang peribadi saya – isteri, anak-anak gadai janji – itu banyak hutang … Saya berhutang dengan $ 80,000 sekarang sejuk, wang tunai yang keras … Saya tidak dapat melihat kita pergi setahun lagi. ” Sobbing pada pameran tersebut, isterinya menambah, “Jika perniagaan ini gagal, kami akan kehilangan segalanya.”

PHOTOS: Acara realiti menggerutu

Keluarga Cerniglia menghantar mesej di laman Facebooknya, mengucapkan terima kasih kepada “semua rakan yang telah menghantar ucapan takziah” dan meminta agar sumbangan dihantar untuk menyokong janda dan ketiga anaknya.

Cerniglia adalah chef kedua untuk melakukan bunuh diri selepas tampil di salah satu acara memasak Ramsay.

Rachel Brown, 41, menembak dirinya sendiri di rumah keluarga keluarganya setahun selepas muncul di “Hell’s Kitchen” 2006.