‘Sentiasa menjadi bayi saya’: Mariah Carey dan anak perempuan Monroe, 6, melakukan duet bersama

Seperti ibu, seperti anak perempuan!

Pop icon Mariah Carey melakukan duet di atas pentas dengan anak perempuannya yang berusia 6 tahun, Monroe, pada hujung minggu, dan menilai dari klip penyanyi itu berkongsi sedikit jelas Monroe telah mewarisi cintakan ibu yang terkenal untuk perhatian.

Penyanyi legendaris, 47, membawa mini-saya ke panggung semasa berhenti bersama bersama Lionel Richie. Kedua-dua ibu dan anak perempuan yang comel itu mengetepikan lagu mega hit “Always Be My Baby” 1996 sebagai saudara kembar Monroe, Maghribi, duduk di belakang mereka.

Carey berkongsi klip kasar pada saat yang istimewa di Instagram, menanda video, “#AlwaysBeMyBaby #RoeRoe,” dan menambah beberapa emojis hati yang manis untuk menunjukkan kebanggaannya.

Duet comel adalah contoh terbaru dari mama tour konsert Mariah yang menyeronokkan dengan anak-anaknya. Kedua-dua Monroe dan Maghribi – yang ayahnya adalah bekas suami, pelakon dan pemuzik Carey, Nick Cannon – telah menyertai ibu di atas panggung berulang kali sejak lawatan itu dimulakan pada akhir bulan Julai.

https://www.instagram.com/p/BXPRM-blgX3

Awal bulan ini, peminat yang menghadiri konsert pemenang Grammy di Hollywood Bowl di L.A. berkongsi video kembar yang menangani koro itu bersama-sama.

Sebelum lawatan itu bermula, geng pengembara menikmati keseronokan musim panas dengan beau semasa Carey, penari Bryan Tanaka – walaupun berenang dengan ikan hiu pada Keempat Julai!

View this post on Instagram

Love you babe!

A post shared by Bryan Tanaka (@bryantanaka) on

Sama ada di pentas atau di luar, Mariah dan anak-anaknya selalu kelihatan seperti letupan!