Saudara perempuan Demi Lovato menandakan ulang tahun penyanyi dengan mesej emosi

Saudara perempuan Demi Lovato telah berkongsi mesej yang bergerak pada hari jadi penyanyi ke-26 itu.

Madison De La Garza ke Instagram pada hari Isnin untuk menyatakan terima kasihnya bahawa dia dapat merayakan ulang tahun kakaknya, kurang dari sebulan selepas Lovato dimasukkan ke hospital berikutan overdosis dadah yang jelas.

“Hari ini mungkin menjadi salah satu hari yang paling teruk dalam hidup saya, tetapi sebaliknya saya akan berterima kasih kepada Tuhan, doktor yang luar biasa, pasukan Demi, dan semua orang di seluruh dunia yang menawarkan sokongan mereka – tanpa semua orang ini, saya tidak akan adik kakak saya lagi, “aktres berusia 16 tahun yang diposting di Instagram, bersama dengan foto pengundurannya sebagai bayi dengan Lovato.

Lovato, yang telah merayakan enam tahun ketenangan pada bulan Mac, didapati tidak sabar di rumahnya di Hollywood Hills pada 24 Julai. Dua minggu yang lalu, Lovato berikrar untuk “bertempur” dalam komen pertamanya sejak dia masuk ke hospital.

Demi Lovato memecah kesunyiannya selepas dos berlebihan

Ogos.06.201802:42

Dia akan mempunyai adik perempuannya di sudutnya.

Dalam jawatannya Isnin, De La Garza menulis, “Saya telah memikirkan bagaimana saya ingin semua orang dapat melihat perkara-perkara kecil yang bodoh yang dia lakukan, seperti bagaimana hidungnya bergerak apabila dia mengatakan kata-kata tertentu dan ketika dia menyikat rambut saya di belakang saya telinga ketika saya sedang tidur, kerana itu adalah perkara yang saya bersyukur hari ini.

“Mereka nampak begitu kecil, tetapi perkara-perkara kecil itu membentuk kakak saya – bukan penyanyi, bukan selebriti, dan bukannya apa yang digambarkan seperti media – dia seorang anak perempuan, seorang sahabat, dan kakak saya … dan Saya begitu, jadi bersyukur saya dapat memberitahu hari lahirnya yang bahagia. “