Sarah Michelle Gellar meraikan 21 tahun ‘Buffy’ dengan gambar-gambar pelakon yang jarang berlaku

Buffy Summers hanya remaja ketika Sarah Michelle Gellar memainkan peranannya pada tahun 1997, tetapi watak itu membesar ketika dia berjuang setan, binatang dan segala macam penjahat selama tujuh musim di “Buffy the Vampire Slayer.”

Sara Michelle Gellar
Sara Michelle Gellar dalam “Buffy the Vampire Slayer” (1997).Saham Alamy

Sekarang pelakon yang bertanggungjawab untuk membawa heroin hidup di skrin kecil meraikan kerana pameran itu mencapai usia meresap sendiri.

Pada hari Sabtu, siri seram komedi bertukar menjadi 21.

Dalam jawatan yang dikemas foto ke Instagram, Gellar bersorak dalam watak itu, menyalurkan salah satu daripada teriakannya dan berkongsi rakaman di belakang layar dan gambar-gambar yang jarang ditemui olehnya dan ahli-ahlinya.

(Sila klik atau leret untuk melihat mereka semua.)

Sara Michelle Gellar and David Boreanaz
Sara Michelle Gellar dan bekas bintang “Buffy” David Boreanaz.Sarahmgellar / Instagram

“Saya tidak fikir ia adalah kebetulan bahawa ulang tahun #btvs adalah minggu yang sama dengan #internationalwomensday,” tulis Gellar. “Saya selalu percaya bahawa dunia berubah dengan contoh anda, bukan oleh pendapat anda. Kita semua banyak belajar dari Buffy, dan bahagian yang terbaik adalah tidak pernah berakhir.”

Sara Michelle Gellar, Seth Green and Emma Caufield
Sara Michelle Gellar bersama rakan-rakan “Buffy the Vampire Slayer” alum Seth Green dan Emma Caulfield.Sarahmgellar / Instagram

Bintang itu termasuk petikan inspirasi dari musim akhir raksasa dan siri metafora yang penuh: “Mulai sekarang, kita tidak akan hanya menghadapi ketakutan kita, kita akan mencari mereka, kita akan mencari mereka, dan memotong hati mereka satu demi satu Hanya ada satu perkara di bumi yang lebih kuat daripada kejahatan, dan itulah kita. “

Gambar-gambar yang mengiringi jawatan itu berkisar dari tembakan-tembakan dari episod-episod yang tidak dapat dilupakan kepada koleksi selebriti Gellar sendiri bersama bekas bintang-bintangnya sejak bertahun-tahun, termasuk David Boreanaz (Angel), Seth Green (Oz), Emma Caulfield (Anya) Marsters (Spike) dan banyak lagi.

Sarah Michelle Gellar, James Marsters
Sarah Michelle Gellar dengan Spike “Buffy’s”, aka James Marsters.sarahmgellar / Instagram

Dan Gellar bukan satu-satunya daripada kumpulan itu yang mengambil sedikit masa untuk meraikan #BuffySlayDay. Marsters mengambil Twitter dengan mesejnya sendiri untuk menghormati majlis itu.

“Selepas lebih daripada dua dekad, Buffy nampaknya lebih kuat dari sebelumnya,” katanya dalam klip yang dikongsinya. “Di mana-mana saya pergi, terdapat orang berumur 5 hingga 75 tahun dengan kepingan tangan dan t-shirt mereka berkata, ‘Saya juga Buffy.’ Dan saya fikir ia cantik, kerana saya fikir tema ‘Buffy,’ dalam tiga perkataan, adalah: Jangan berputus asa. Tidak kira betapa sukarnya, tidak kira betapa peliknya, tidak menyerah di dunia Jangan berputus asa. “

Dan sekiranya seseorang berasa seperti menyerah, dia mencadangkan hanya menonton pertunjukan semula.

“Ia akan mengangkat ya,” tegasnya.

Sarah Michelle Gellar sedang membunuh di dapur

Jul.14.201704:36