Sara Haines membida perpisahan yang mengalir ke HARI INI

Kathie Lee dan Hoda berkata selamat tinggal pagi Jumaat pagi kepada “sinar cahaya” mereka, koresponden yang menyumbang HARI INI hari ini..

“Seseorang pernah memberitahu saya, ‘Kadang-kadang anda perlu meninggalkan rumah untuk membesar,'” kata Sarah kepada Kathie Lee dan Hoda melalui air mata. “Sudah tiba masanya untuk saya membesar.”

Pada masa itu di HARI INI, Sara telah terbang melalui udara melalui jetpack, tersumbat melalui kursus lumpur dan halangan, bermain ahli bomba selama sehari, dan dilaporkan lebih banyak (lebih banyak lagi) sejak dia mula di udara pada tahun 2009; dia menyertai pertunjukan sebagai penyelaras pengeluaran pada tahun 2002.

Kathie Lee and Hoda send Sara Haines off with a toast Friday morning.
Kathie Lee dan Hoda menghantar Sara Haines dengan roti bakar pagi Jumaat.Hari ini

Dengan kek dan champagne untuk meraikan, Kathie Lee dan Hoda menyemburkan anak cucu mereka. Dia adalah “sinar cahaya, pecah cahaya matahari, adik perempuan,” kata mereka. “Kakak kecil kami sedang membesar.”

Seorang emosi Sara berterima kasih kepada para wanita atas sokongan mereka selama bertahun-tahun. “Saya tidak boleh mempunyai guru yang lebih baik,” katanya. “Dan saya tidak boleh menjadi peminat yang lebih besar.”

Semoga berjaya, Sara, dari kita semua pada HARI INI.

Hoda hugs Sara on her last day.
Hoda memeluk Sara pada hari terakhirnya.Hari ini
Kathie Lee wishes Sara good luck on her next adventure.
Kathie Lee mengucapkan selamat tinggal kepada Sara dalam pengembaraannya yang seterusnya.Hari ini