Sangat nostalgia! Bintang ‘Boy Meets World’ bersatu untuk membuat semula foto kumpulan comel

Geng John Adams Tinggi kembali bersama!

Bintang “Boy Meets World” Ben Savage, Danielle Fishel, Rider Strong dan Will Friedle bersatu semula untuk bertemu dengan peminat di World Wizard Chicago Comic Con. Semasa mereka berada di sana, kru mengambilnya untuk membuat semula gambar cast terkenal yang benar-benar memikat pada hati yang nostalgia.

View this post on Instagram

We hate each other

A post shared by Danielle Fishel Karp (@daniellefishel) on

Fishel, 37, yang memainkan Topanga manis dalam siri ’90-an yang akan datang, mengambil gambar Instagram pada hari Jumaat untuk berkongsi foto balik dengan yang baru. Pada kedua-duanya, dia dilihat memeluk minat cinta pada layar Cory (Savage), dengan Shawn (Strong) dan Eric (Friedle) berkerumun di sekeliling mereka untuk satu peluk kumpulan besar.

Ben Savage, Danielle Fishel, Rider Strong and Will Friedle
Ben Savage, Danielle Fishel, Rider Strong dan Will Friedle mempromosikan promo “Boy Meets World” dari 1995! Arkib Photo ABC / Getty Images

Kita perlu menyerahkannya kepada mereka – mereka benar-benar memaku. Kuat juga memainkan senyuman yang terbuka dan penuh malu!

“Kami membenci satu sama lain,” kata Fisky bercakap dalam kapsyen.

“Masih mengguncang mulut muppet,” Kuatkan gambar yang sama yang dipaparkan pada Instagramnya.

Sementara itu Savage, berkongsi gambar yang memaparkan dengan hanya Friedle, abangnya yang disukai di skrin.

View this post on Instagram

Family dinner

A post shared by Ben Savage (@bensavage) on

“Makan malam keluarga,” tulisnya. Semua yang hilang adalah rumah zaman kanak-kanak klasik mereka!

Seperti yang kita ketahui, klan “Boy Meets World” sentiasa suka reuni yang baik. Hanya musim bunga lepas, tiga lelaki yang sama bersatu semula untuk beberapa gambar bodoh di Awesome Con di Washington, D.C.

Terdapat juga beberapa tonggak penting untuk meraikan pemeran: Pada bulan Julai, Savage bersatu semula dengan Matthew Lawrence (yang menggambarkan abang Shawn, Jack) untuk meraikan keterlibatan mantan bintangnya bersama penari Cheryl Burke. Sementara itu, Fishel melancarkan pasaran pada bulan Mac, yang terlibat dengan pengeluar Jensen Karp.

Ia tidak kelihatan seperti pemain “Boy Meets World” telah membiarkan tahun-tahun mendapatkan persahabatan mereka sedikit. (Perdebatan tentang pagar pameran TV, bagaimanapun – dengan itu, cerita yang berbeza.)

Danielle Fishel: Bintang ‘tidak selalu bersama’

08.08.201403:16