Saham Catherine Zeta-Jones membuang balik kali pertama dia bertemu Michael Douglas

Kehidupan Catherine Zeta-Jones berubah hari dia bertemu dengan ibu bapa Michael Douglas masa depan. Sekarang dia menghormati momen ajaib itu dengan pic throwback di Instagram.

Catherine Zeta-Jones and Michael Douglas at Deauville Festival
Catherine Zeta-Jones berkongsi foto pengunduran ini pada hari dia bertemu dengan hubby masa depannya, Michael Douglas. Peminat melihat dia sudah “terkena.”Eric Robert / Getty Images

“Bertemu suami saya buat pertama kalinya di Festival Filem Deauville. Tidak ingat apa yang dikatakannya,” Zeta-Jones, 48, menulis dalam kapsyen.

Pasangan itu mungkin hanya bertemu hari itu, tetapi dalam foto Zeta-Jones sudah menatap Douglas dengan mimpi.

Peminat bintang “Chicago” juga nampaknya juga.

“Starstruck / love,” tulis seseorang dalam komen.

“Anda telah terkena,” mengutuk seorang lagi.

Pasangan yang memenangi Oscar akan berkahwin pada tahun 2000 dan adalah ibu bapa yang bangga dua remaja: anak Dylan, yang berumur 18 tahun pada 8 Ogos dan anak perempuan Carys, 15.

November lalu, Zeta-Jones mengambil ke Instagram untuk menghormati ulang tahun ke-17 hari dia “berkata ‘saya’ kepada sahabat saya.”

Pelakon itu berkongsi foto manis dari hari pernikahan pasangan itu, menulis, “Pikiran itu tidak akan pernah menjadi lebih baik dari hari itu, tapi itu.”

“Dengan anda, dalam hidup saya, dan Dylan dan Carys, setiap hari boleh menjadi pesta hebat dua belas jam di Plaza di New York,” katanya. “Sayang kamu.”

Catherine Zeta-Jones pada suami Michael Douglas, anak-anak mereka dan ‘Feud’

Mac.30.201708:41