Ryan O’Neal: Farrah Fawcett memberi saya kebenaran untuk bercakap dengan HARI INI

Farrah Fawcett mungkin telah meninggal dunia pada tahun 2009, tetapi untuk rakan lama dan Ryan O’Neal, dia masih sangat hadir. Apabila dia menyertai TODAY menerusi satelit untuk membincangkan kejayaannya baru-baru ini dalam mengamankan Andy Warhol silkscreen dari pelakon lewat, dia berkata, “Saya bercakap dengannya pagi ini untuk melakukan persembahan anda, dan saya dapat melakukannya.”

O’Neal emosi, duduk bersebelahan dengan peguam Martin Singer, berada di meja operasi yang menjalani pembedahan kecil untuk kanser kulit (“Saya berbuat baik,” katanya) ketika dia mengetahui bahawa kesnya terhadap University of Texas, yang juga mendakwa sebagai pemilik asal potret Warhol, telah memihak kepadanya. 

“Anak saya Patrick memanggil saya dari mahkamah,” katanya. “Dia menghantar mesej kepada saya, saya berbaring di atas meja operasi, ada darah yang mengalir di sebelah wajah saya dan kemudian ada air mata yang mengalir di sebelah wajah saya yang bercampur dengan darah.

Pelakon itu berkata ia adalah “pukulan panjang” untuk universiti untuk pergi selepas potret, walaupun sekolah itu berpendapat bahawa Fawcett meninggalkan semua karya seninya ke universiti dalam kepercayaan hidup. Tetapi pelakon itu berkata sekolah itu dipandu untuk mengejarnya. 

“Saya mempunyai musuh, dan salah seorang daripada mereka menghantar 90 e-mel kepada bupati di sana, kata saya mencuri dan bahawa ia bernilai $ 30 juta dan saya mencuri dan mereka harus datang dan itu,” katanya..

Semasa perbicaraan, O’Neal telah memberi keterangan bahawa dia bercakap dengan potret cintanya. “Nampaknya telah berkembang selama bertahun-tahun,” katanya kepada HARI INI bercakap dengan seni yang dihargai. “Saya ada di rumah saya selama 18 tahun, lukisan itu.”

“Saya tahu bahawa dia akan berkata, ‘Berjuanglah untuk saya! Berjuang untuk lukisan ini!’ Dia akan memberitahu saya bahawa, “O’Neal memberitahu HARI hari perbicaraan, yang mengukuhkan masa sukar dalam hubungannya dengan pelakon itu. “Redmond dan saya membincangkannya, dan dia berkata, ‘Mari kita dapatkannya.’ Jadi kami mendapat Martin di sini untuk bantuan, kerana ia kelihatan seperti ia akan menjadi kes yang sukar, dan ternyata itu tidak. “

Redmond O’Neal adalah anak lelaki berusia 28 tahun pelakon dan pelakon akhir; Ibu Patrick O’Neal adalah pelakon Leigh Taylor-Young.

Kini dia mempunyai silkscreen, O’Neal menjanjikan dia tidak akan membiarkannya pergi. 

“Ia tidak akan dijual,” katanya. “Ia akan pergi kepada anaknya, Redmond dan anak-anaknya dan anak-anaknya … Ia selalu sangat berharga kepada kami, dia seorang wanita yang cantik, dan ini adalah apa yang tersisa.

18 gambar
Tayangan slaid

Farrah Fawcett