Russell Crowe menghidupkan semula panggilan Michael Jackson dengan kesan sempurna

Sekiranya anda memerlukan sesuatu yang kecil untuk mencerahkan kejatuhan pertengahan minggu anda, kami mempunyai merawat sempurna untuk anda!

Pada hari Rabu pagi, Russell Crowe berhenti oleh HARI INI dan menghidupkan semula panggilan prank yang dia gunakan untuk mendapatkan dari Michael Jackson – lengkap dengan peniruan singkat Raja Pop.

Russell Crowe pada penampilan sulung, Michael Jackson

Apr.22.201504:27

Ya, seperti yang aneh, Jackson benar-benar digunakan untuk membuat kebiasaan untuk menelepon pelakon untuk siri keganasan bodoh.

“Jika anda tahu Michael, maka anda tahu bahawa itu adalah perkara yang sebenar,” kata Crowe kepada Savannah Guthrie HARI INI. “Ia hanya sesuatu yang dia suka lakukan.”

Russell Crowe tells TODAY's Savannah Guthrie
Russell Crowe memberitahu TODAY’s Savannah Guthrie.HARI INI

Tetapi apa yang membuat gags sangat aneh adalah hakikat bahawa Crowe tidak begitu mengenalinya.

“Saya tidak pernah jumpa dia,” katanya. “Saya tidak pernah menggelengkan tangannya atau apa-apa, dia akan memanggil saya setiap saat dan kemudian memakai suara lucu.”

Dan beritahu jenaka yang tidak begitu lucu itu.

Apabila Crowe pertama kali mendedahkan kehebatan Jackson untuk panggilan prank dalam wawancara dengan The Guardian bulan lalu, dia memberi contoh tentang humor yang manis dan mudah: “Adakah Wall Wall ada? Adakah Puan Wall ada? Adakah Wall ada di sana? memegang bumbung? “

Michael Jackson, Russell Crowe
Michael Jackson mengumumkan rancangan untuk pemilihan Summer di O2 Arena pada sidang akhbar yang diadakan di Arena O2 pada 5 Mac 2009 di London, England. Russell Crowe pada pameran TODAYFail Getty Images, HARI INI

Tetapi jika anda benar-benar mahukan ketawa yang baik, cuma menonton klip TODAY untuk mendengar Crowe-as-Jackson tambahkan garisan penamat, “Oh, jangan risau, Russell.

Percayalah, it’s worth it! Dan semasa anda menonton, periksa butiran Crowe berkongsi mengenai debutnya yang panjang dalam pengawasan dalam “The Water Diviner,” yang dibuka di teater Jumaat.

Ikut Ree Hines di Google+.