‘Runway Projek: pemenang All Stars’ Anthony Ryan mempertahankan kecewa Joshua

Menetapkan rekod untuk kemenangan yang paling banyak cabaran, Anthony Ryan Auld dinobatkan sebagai pemenang edisi kedua “All Stars” dalam “Runway Project” malam Khamis. Pemain akhir ketujuh Musim 9 mengalahkan Uli Herzner (musim 3), yang menduduki tempat ketiga di belakang Emilio Sosa (musim 7).

Walaupun para hakim menyanjung tentang “Winter Mystical” Uli dan memuji “Perkebunan Perkotaan” Emilio untuk pernyataan politiknya yang berani (semua modelnya adalah orang Afrika-Amerika), mereka sangat kagum dengan reka bentuk grafik Anthony Anthony yang menangkapnya. Ia merupakan persembahan hebat untuk ketiga-tiga finalis, yang hanya mempunyai empat hari dan $ 3,000 untuk menyelesaikan koleksi mini mereka.

Mereka mempunyai sedikit bantuan walaupun: Setiap finalis diminta memilih perancang yang dihapuskan untuk meringankan beban kerja mereka. Kejutan terbesar finale itu berasal dari Joshua McKinley yang paling baru digulingkan, yang enggan membantu beliau ketika Anthony Ryan memilihnya terlebih dahulu.

Anggur masam? Bukan satu peluang, Anthony memberitahu The Clicker pagi Jumaat. “Dia letih dan saya tidak menyalahkannya,” kata juara baru itu. “Pada dasarnya, cabaran-cabaran ini kembali ke belakang. Kami hanya menghabiskan masa kurang dari 48 jam di Paris, tidur di pesawat, menukar pakaian dan pergi ke bilik kerja.”

Dan sebelum pelancaran akhir pagi, Joshua telah sampai 1 pagi, bertanding menentang Uli dalam cabaran tambahan yang luar biasa. “Dia kawan yang baik, tetapi dia tidak akan dapat memberikan 100 peratus,” kata Anthony Ryan, yang memilih Kayne sebagai gantinya.

Kejutan yang lain malam adalah komen Anthony Ryan bahawa jika dia tidak menang, dia akan dipaksa untuk melepaskan kerjayanya dalam reka bentuk. “Saya memohon segala-galanya,” katanya mengenai perjuangannya untuk mencari kerja dalam industri. Beliau menyifatkan cabaran untuk menamatkan pengajian dari Universiti Louisiana State dan bukannya sekolah-sekolah seni seperti Parsons atau Institut Reka Bentuk Peragaan dan Perdagangan. “Selama setahun yang lalu saya tidak pernah mendengar apa-apa, dan secara kewangannya ia menjadi beban yang besar.”

Seperti yang sukar dipercayai, Anthony Ryan menegaskan dia “bersedia untuk kembali ke kedai runcit dan mendapatkan pekerjaan lelaki besar.”

Sebaliknya, dia kini mempunyai “pekerjaan lelaki besar” – dalam fesyen. Sebagai tambahan kepada hadiah wang tunai, kemenangannya termasuk kedudukan editor yang menyumbang satu tahun di majalah Marie Claire, yang juga akan menampilkan penyebaran rekaannya. (Dia juga menangkap studio jahitan dan sulaman, suite teknologi dan lawatan berbayar untuk menghadiri minggu fesyen di bandar-bandar di seluruh dunia.)

Dan wira kampung Baton Rouge akan menerapkan latar belakang perniagaannya untuk kerjaya rekaannya. “Saya mahu membuat keputusan kewangan yang bijak dan melakukan banyak penyelidikan dalam pembuatan … ada banyak perkara yang saya tidak tahu.”

Tetapi dia banyak belajar tentang dirinya musim ini.

“Saya tidak tahu apa yang akan saya lakukan pada musim 9, (dan sesetengah reka bentuk saya) tidak berfungsi secara estetik. Kali ini saya datang ke dalamnya dengan minda terbuka (dan benar-benar dijumpai) lebih daripada diri saya sebagai pereka … … Anda melihat saya terbentang dalam siri ini. “

Membandingkan pengalamannya dengan para hakim, Anthony Ryan berkata, “Saya fikir All-Stars paling fokus pada reka bentuk. Ini adalah TV, tetapi saya fikir ‘Runway Project’ yang asal adalah cerita yang lebih sedikit berdasarkan” dengan penekanan lebih lanjut “drama. “

Dia teruja untuk melarikan diri dari drama keseluruhan musim yang akan datang iaitu “Runway,” yang menjadi perdana Jan. 24.

“Saya benar-benar akan kehilangan s saya —” katanya jika dia dilayangkan pada edisi pasukan. “WTF?” Tetapi dia mengakui, “Saya agak teruja untuk menonton,” mengagumi bahawa sesiapa yang datang dengan konsep itu adalah “seorang jenius yang kreatif.”

Apabila ditanya untuk menarafkan pasangan yang mungkin, Anthony Ryan berkata, “Yang paling teruk adalah Ivy, setakat ini. Yang terbaik ialah Joshua.”  

Bagi reka bentuknya musim ini, Anthony Ryan – yang juga dipilih peminat kegemaran – menganggap penciptaannya untuk cabaran USA Today menjadi yang terbaik.

“Saya sangat berbangga dengan pakaian itu,” katanya mengenai reka bentuk biru, putih dan hitam yang anggun, mengingatkan Narciso Rodgriguez.

Pakaian itu, yang diilhamkan oleh foto yang dikemukakan oleh fanatik, merupakan inspirasi untuk koleksi terakhirnya.

“Ia adalah titik perubahan bagi saya.”

Adakah anda terinspirasi oleh koleksi Anthony Ryan, atau adakah Uli atau Emilio layak mendapat kemenangan? Bunyi di laman Facebook kami. 

Kandungan yang berkaitan:

  • Hakim Projek Runway Michael Kors digantikan oleh Zac Posen

Lebih dalam The Clicker:

  • Pendakwaan Te’o hoaxter yang dicalonkan untuk ‘The Voice’
  • Momen-momen perdana Nicki Minaj yang paling pelik
  • Bintang ‘Skandal’ Bellamy Young: ‘Mellie akan turun berjuang!’