Rob Lowe mengakui dia ‘tidur lebih baik’ apabila dia jauh dari isterinya

Rob Lowe telah berada di jalan baru-baru ini. Dan walaupun jauh dari isterinya, tidurnya tidak pernah menjadi lebih baik.

Sebagai bintang “Kod Hitam” yang diturunkan pada “The Ellen DeGeneres Show” Rabu, dia baru-baru ini telah melawat untuk pameran satu orang yang dipanggil “Cerita Saya Hanya Beritahu Rakan Saya: Live!” Walaupun dia tidak syak lagi terlepas Sheryl Berkoff, isterinya 27 tahun, ada satu perkara yang dia tidak ketinggalan.

OK, kami sedia mendengarnya. Adakah dia tidur ringan? Adakah dia mendengkur?

Tidak, ia agak mengejutkan.

“Dia taksub dengan bermain ‘Family Feud’ ‘hingga 5 atau 6 pagi pada iPad, dan bangun saya,’ Madu, sayang, nama lima makanan yang kotor! ‘” Tambah pelakon itu, yang walaupun tidak selalu mendapat cukup tidur kelihatan hebat pada usia 54 tahun.

Gambar: HBO's Post 2016 Golden Globe Awards Party - Arrivals
Rob Lowe dan Sheryl Berkoff di pesta Golden Globes di Los Angeles pada tahun 2015.Getty Images

“Saya tidur dengan lebih baik di jalan raya, kerana saya tidak bersama isteri saya,” katanya kepada DeGeneres. “Ini benar, saya suka dia bercakap benar.”

Dan kita suka bahawa Lowe begitu jujur. Walaupun kebanyakan tidak cepat berkongsi butiran tentang tabiat waktu tidur mereka, terdapat banyak orang di luar sana yang boleh dikaitkan dengan perjuangan cuba tidur di tempat tidur yang sama dengan pasangan dengan tabiat yang berbeza.

Menurut kajian National Sleep Foundation, hampir satu dari empat pasangan Amerika tidur di bilik tidur atau katil yang berasingan. Malah, sesetengah pakar tidur mengesyorkan pasangan dengan masalah tidur menjalani “perceraian tidur”, di mana mereka terpisah dari satu katil, untuk kebaikan perkahwinan mereka.

‘Perceraian tidur’ adalah perkara biasa di kalangan pasangan

Ogos.09.201300:46

Bagi sesetengah orang, aturan itu tidak menyakiti perkahwinan mereka, tetapi menjadikannya lebih kuat.

Lowe mempunyai lebih banyak lagi tarikh lawatan untuk lawatannya. Bolehkah ini dianggap sebagai “pemisahan tidur” sementara yang sihat,?

Rob Lowe adalah sasaran kegembiraan yang rendah pada panggang Komedi Central

06.06.201601:03

Walau apa pun, kami gembira Lowe sedang bersenang-senang membuat orang ketawa dan menangkap lebih banyak zzzs. Kami harap harapan Berkoff masih memenangi pusingan “Keluarga” mereka!

Ikut Randee Dawn di Twitter.