Rick Springfield mendedahkan pertempuran dengan selera seksualnya

“Jessie’s Girl” menjadikan Rick Springfield terkenal, dan pada usia 31 tahun, rocker itu berada di puncak permainannya – baik dalam muzik dan di TV – mendaratnya peranan sabun Dr Noah Noah pada “General Hospital.”

Ke dunia luar, sepertinya Springfield memimpin kehidupan Hollywood impian. Tetapi pada hakikatnya, Springfield bertempur dengan kemurungan dan mengalami masalah dengan selera seksualnya – masalah yang hampir merosakkan hidupnya.

“Saya mempunyai rumah besar, wang, isteri yang cantik, anak-anak, melawat dunia – dan menyedari bahawa itu tidak melakukannya,” kata Springfield kepada Billy Bush Access Hollywood dalam temu ramah baru. “Dan saya sedar ia tidak menetapkan saya.”

Springfield berkata kemurungan memukulnya pada usia awal – akil baligh, sebenarnya. Dan ia mengikutinya ke dalam kerjayanya. Dalam memoir barunya, “Akhirnya, Lewat Malam,” dia juga memberikan nama kemurungannya sebagai: En. D.

“Adakah ia terlalu berlebihan untuk mengatakan bahawa anda mempunyai masalah dengan ketagihan seks?” Bush bertanya kepada penyanyi itu.

“Saya tidak akan mengatakan itu terlalu berlebihan. Saya akan mengatakan ia adalah sebahagian daripada kehidupan saya dan ketagihan seks adalah … Saya tidak menggunakan perkataan itu di dalam buku itu kerana ia bukan untuk saya, itu hanyalah isu seksual saya, “jelas Springfield. “Saya tidak ketagih dengan seks … ia adalah tabiat saya jatuh sebagai pemuzik muda. Ia tidak menjadi isu sehingga saya akhirnya menemui seseorang yang saya tidak mahu kehilangan kerana itu. ”

Itu orang Springfield yang disebut adalah isterinya lebih daripada 25 tahun, Barbara.

“Berapa rapat kamu kehilangan dia?” Tanya Bush.

“Sangat rapat. Saya telah datang sangat dekat kehilangan dia beberapa kali dan kebenarannya, kita berdua tahu bahawa kita lebih baik bersama daripada kita terpisah. Oleh itu, kita telah berjuang pada masa-masa yang saya telah jatuh dari gerabak – menaikkan kereta itu, “kata Rick..

Springfield berkata episod “nuke the wagon” yang paling baru pada 2002 ketika dia bekerja di Las Vegas – tetapi apa yang difikirkan oleh isterinya tentang dia menyembunyikan jiwanya kepada orang awam dalam buku barunya?

“Bagaimana perasaannya tentang apa yang anda perkatakan?” Tanya Bush.

“Benar-benar tidak selesa,” kata Springfield sambil menambah bahawa walaupun dia tidak boleh meluluskan, dia faham ia adalah siapa dia.

“Saya seorang penulis dan dia berkahwin dengan seorang lelaki yang menulis tentang hidupnya,” katanya. “Semua lagu saya mengenai kebanyakan hits saya adalah mengenai dia. Jujur. Bermula dengan ‘Jangan Bicara dengan orang asing.’ Banyak lagu terbaik saya datang dari sisi gelap saya. ”

Selepas dua dekad bersama-sama, Springfield kini selesa dalam kesetiaannya kepada isterinya?

“Adakah kamu akan tersesat lagi?” Tanya Bush.

“Tuhan, saya tidak berharap. Saya harap tidak, “kata Springfield. “Tetapi anda tahu, ia seperti apa-apa – ia tidak diberikan.”