Richard Simmons membisu senyap lama selepas ketakutan kesihatan: ‘Harapan untuk berjumpa dengan anda tidak lama lagi’

Richard Simmons kembali!

Guru kesihatan dan kecergasan yang dikasihi, 68, bercakap terus dengan peminat untuk pertama kali sejak misterius hilang dari perhatian tiga tahun yang lalu.

Richard Simmons berhenti berdiam diri selepas dimasukkan ke hospital: ‘Lihat kamu semua segera’

20.20.201702:38

Simmons, yang dimasukkan ke hospital pada hari Isnin untuk “gangguan pencernaan yang teruk,” mengambil halaman Facebook peribadinya pada hari Rabu untuk berkongsi mesej harapan dengan peminatnya.

“Halo kepada semua orang yang telah memperlihatkan keprihatinan saya dan menghantar hasrat mereka yang baik. Anda tidak akan tahu betapa pentingnyanya kepada saya,” pakar pemakanan dan senaman yang reclusive menulis di sebelah foto sendiri 2014.

“Bukankah kamu sakit pendengaran dan membaca tentang saya ?! LOL,” Simmons bercanda. “Nah sekarang anda tahu bahawa saya tidak ‘hilang’. hanya sedikit di bawah cuaca. “

Simmons, yang tidak dilihat secara terbuka sejak Februari 2014, berkata dia pasti akan “merasa baik dan pulang ke rumah dalam beberapa hari.”

Richard Simmons dimasukkan ke hospital untuk senak yang teruk

19.1.201700:22

BERKAITAN: Richard Simmons ‘nampaknya sangat baik,’ kata LAPD

Bulan lalu, polis Los Angeles melawat rumah Simmons untuk menyiasat dakwaan bahawa dia sedang diadakan di sana melawan kehendaknya. Pihak berkuasa melaporkan bahawa mereka bercakap dengan Simmons secara langsung dan bahawa dia baik-baik saja.

Simmons berkata, kesihatannya yang menakutkan minggu ini “mengingatkan saya bahawa apabila anda memerlukan bantuan, anda tidak boleh takut untuk menjangkau dan bertanya. Kita semua fikir kita harus sentiasa menyelesaikan masalah kita sendiri dan kadangkala ia lebih besar daripada kami adalah.”

“Saya mengharungi dan saya harap anda juga akan berjaya,” katanya. “Saya yakin ada orang dalam kehidupan anda yang suka dan menjaga anda dan akan melakukan apa sahaja untuk membantu anda menghadapi cabaran yang anda hadapi.

Richard Simmons
Diet dan senaman Richard Simmons, dilihat di sini pada tahun 2013, telah berkomunikasi secara langsung dengan para peminat buat kali pertama dalam tempoh tiga tahun selepas dimasukkan ke hospital pada hari Isnin. Richard Shotwell / AP

BERKAITAN: Di mana Richard Simmons? Pasukan menafikan tuntutan penangkapan walaupun podcast baru

Dia menandatangani jawatan itu, “Cinta, Richard.”

Awal bulan ini, mogul kecergasan, yang hilangnya menelan podcast hit “Hilang Richard Simmons,” menandatangani perjanjian dengan syarikat pengurusan baru, yang, harapan peminat, mungkin menandakan kembali ke perhatiannya.

Loading...