Reunion ‘Dawson’! James Van Der Beek berkongsi diri dengan ‘TV momma’ Mary-Margaret Humes

Ia adalah mini-reunion “Dawson’s Creek”!

James Van Der Beek bersama-sama dengan ibu TVnya, Mary-Margaret Humes, minggu ini, dan kedua-duo itu mengambil gambar diri sendiri yang comel untuk menyenaraikan peminat.

“Senyuman di wajah saya … # sahih,” Humes menulis dalam keterangannya di Instagram. “Cinta dalam hati saya untuk jiwa yang luar biasa ini … # tanpa syarat Ini tarikh kopi hari ini dengan ‘anak tv saya’ … yang sangat tampan dan berbakat @vanderjames.”

Pelakon itu juga berkongsi foto yang sama pada suapan Instagramnya, menulis: “Kopi seumur hidup dengan Momma TV saya.”

James Van Der Beek bercakap tentang ‘Apa yang akan diperbuat oleh Diplo?’ dan kehidupan keluarganya

Ogos.02.201703:46

Bapa dari lima Van Der Beek masih kelihatan seperti budak lelaki seperti yang dilakukannya dalam siri drama popular yang juga membintangi pelakon Katie Holmes, nominasi Oscar Michelle Williams dan BFF Budi Busy Philipps dalam kehidupan sebenar.

John Wesley Shipp, James Van Der Beek, Mary-Margaret Humes on Dawson's Creek
John Wesley Shipp, James Van Der Beek dan Mary-Margaret Humes di “Dawson’s Creek.”Koleksi Courtesy Everett

Cover Entertainment Weekly dan penyebaran foto yang memukul gerai berita pada awal tahun ini menyatukan lagi pelakon “Dawson” 20 tahun selepas pertunjukan pertama kali debutnya pada tahun 1998, meninggalkan peminat pertunjukan yang bersuara untuk reuni.

Walaupun Humes dan John Wesley Shipp (yang menggambarkan ayahnya Beek) ternyata tidak hadir dari pemotretan EW, jelas bahawa Dawson dan ibunya masih merasakan cinta berdasarkan mesej hati pelakon di Instagram.

Dan walaupun ada, malangnya, tidak ada pertemuan semula dalam karya-karya yang termasuk ahli-ahli termasuk Katie Holmes dan Joshua Jackson bersetuju bahawa “Dawson’s” ada dalam masa dan tempat tertentu, media pra-sosial, yang tidak boleh dibalikkan – kita sekurang-kurangnya masih dapat nikmati detik-detik manis (dan gambar balik!) seperti ini.

Katie Holmes: Dawson’s Creek ‘terasa seperti 100 tahun yang lalu’

12.12.201603:41