Reunion ‘90210’! Spelling Tori menyertai Ian Ziering di final ‘Sharknado’

Ansuran keenam dan terakhir dalam siri “Sharknado” Syfy adalah dalam perjalanan, dan kami mendapat penampilan pertama pada penanda watak.

Tetapi jaga diri! Kerana kali ini, keseronokan filem yang dibuat-untuk-TV akan kembali ke masa untuk badai jerung yang memulakan semuanya. Dan ia akan kembali ke ’90-an – semacamnya.

Dalam “The Last Sharknado: It’s About Time,” lelaki terkemuka Ian Ziering bersatu semula dengan skrin dengan salah seorang Peach Pit pals dari “Beverly Hills, 90210.”

Tori Spelling joins Ian Ziering in new 'Sharknado'
Spelling Tori menyertai Ian Ziering dan selebihnya pelakon “The Last Sharknado: It’s About Time.” SYFY

Ia adalah Tori Ejaan!

Ya, Donna dan Steve semakin bersatu di skrin kecil.

Hanya kali ini, bukannya Steve Sanders, Ziering mengabaikan watak “Sharknado” yang dikelilingi olehnya, Fin Shepard. Dan Ejaan? Daripada bermain dengan rakan sebaya Donna Martin, dia bermain ibu Fin.

Plot melompat waktu membolehkan pelakon itu – yang sebenarnya sembilan tahun lebih muda daripada Ziering pada usia 45 tahun – untuk kedua-duanya memainkan anak perempuan keluarganya dan untuk melawan binatang-binatang yang menyusup angin itu bersebelahan dengan anaknya.

Dan suami sebenar Spelling, Dean McDermott, juga di sana, bermain ayah Fin.

Tori Spelling joins Ian Ziering in new 'Sharknado'
Pergi, ibu! Tori Spelling bergabung dengan rakannya “Beverly Hills 90210” alum, Ian Ziering, dalam ansuran terakhir franchise “Sharknado” – dan dia bermain ibunya. SYFY

Drama akan bermula di mana ia berhenti di “Sharknado 5: Swarming Global.”

Isyarat spoiler!

Apabila peminat melihat Fin, dia mengembara ke landskap pasca apokaliptik sendiri sehingga dia berlari ke dalam anaknya yang sudah dewasa, Gil (yang dimainkan oleh Dolph Lundgren), yang bersumpah untuk menggunakan kuasa perjalanan yang masih belum diterangkan bawa ayah kembali ke mana ancaman cuaca terburuk di dunia bermula.

Menurut sinopsis ringkas dari Syfy, untuk menyelamatkan umat manusia, Fin akan “menghentikan Sharknado yang memulakan semuanya.”

Dan nampaknya nenek Gil juga akan melakukan bahagiannya.

Flashback: Tori Spelling bercakap komitmen untuk ‘Beverly Hills, 90210’ pada tahun 1995

Okt.01.201501:36

Loading...