Reuni Spice Girls benar-benar berlaku – dan ia boleh menuju ke HARI INI!

Berita baik, peminat Spice Girls! Kelompok kuasa-kuasa 90-an yang bersifat klasik kembali bersatu dan memukul jalan.

Selepas khabar angin, teases, petunjuk dan beberapa penafian, Scary Spice sendiri – alias Mel B – mengesahkan berita itu TODAY.

Mel B mengesahkan lawatan Spice Girls sedang berlaku!

Jun.27.201805:48

Mel, yang menjadi hos tetamu pada jam keempat dalam pameran itu Rabu, menegaskan kebangkitan semula adalah dalam kerja-kerja. Tetapi sauh Hoda Kotb tidak pasti pada mulanya.

Lagipun, hanya beberapa bulan sejak Victoria “Posh” Beckham menembak apa-apa buzz sebaliknya, memberitahu Vogue, “Saya tidak akan mengadakan lawatan. Gadis-gadis tidak akan melawat” – dan itulah titik Hoda mengingatkan Mel tentang.

“Dia sentiasa berdarah mengatakannya – hentikannya!” Mel menembak dengan senyuman. “Kami adalah touring. “

Rempah Girls
Bersedia untuk lebih banyak kuasa gadis!Saham Alamy

“Sekiranya saya benar-benar berkata dengan kuat?” dia tertanya-tanya masa selepas membuat pengumuman besar itu. “Ya, kita akan melakukan persembahan bersama, pasti.”

Itulah yang diperlukan untuk meyakinkan Hoda, yang kemudian memutuskan untuk melakukan sedikit meyakinkan diri sendiri.

Memandangkan lawatan adalah perkara yang pasti, dia menjemput seluruh geng – Rasa menakutkan, Posh, Bayi, Halia dan Sporty – untuk memukul plaza HARI INDAY.

Mel sepatutnya bersetuju, tetapi Hoda tidak mengambil sebarang peluang. Dia memastikan untuk mengunci perjanjian itu – secara bertulis!

Walaupun tidak ada perkataan lagi mengenai tarikh lawatan, Mel berjanji bahawa kumpulan itu akan mengagumkan peringkat kita pada Jun depan.