Reuni Silver ‘Reuni: Ricky Schroder mendedahkan kehidupan nyata utama hancur

Sudah 26 tahun sejak mereka berkongsi skrin kecil bersama-sama pada ’80s sitcom melanda “Silver Spoons,” tetapi masa tidak meremehkan persahabatan atau kimia untuk ahli-ahli cast.

Pada hari Rabu pagi, bintang-bintang Ricky Schroder, Joel Higgins, Erin Grey dan Alfonso Ribeiro berkumpul untuk perjumpaan semula pada HARI INI dan teringat apa yang membuat bon pada skrin mereka berjaya.

Pelancaran ‘Sudu Perak’ menyatukan kembali

Mei.29.201307:05

“Ia benar-benar sempurna,” kata Grey yang bekerjasama dengan bekas bintangnya. “Lima tahun terbaik dalam hidup saya, mencintai mereka pada mulanya, menyayangi mereka pada akhirnya. Tidak boleh mengatakannya terlalu kerap.”

Ia merupakan sentimen yang digemari oleh seluruh kumpulan, termasuk Higgins, yang merujuk kepada pengalaman “Sudu Perak” sebagai “sesuatu yang Pollyanna.”

Malah, beberapa dekad kemudian, mereka semua terus berhubung dan tidak mempunyai apa-apa selain perkara yang baik untuk mengatakan antara satu sama lain – baik, baik dan memalukan.

Pelakon itu ketawa besar kerana mereka memandang ke belakang pada Schroder yang menghancurkan utama sekali pada tiri yang dibuat-untuk-TV, Gray.

“Nah, dia masuk ke yoga – ia tidak adil!” katanya dalam pertahanannya sendiri. “Dia merentang di atas pentas Dan tenis kami bermain tenis, ingat?

Terdapat satu peristiwa di mana Grey hampir memanjakan yang menghancurkan.

“Dia memohon saya (untuk mencium),” dia mengaku. “Dan pada mulanya, saya akan pergi, ‘Oh, pasti mengapa tidak?’ Dan kemudian saya berkata, ‘Whoa, whoa – tunggu sebentar, saya telah menjadi ibu anda selama empat tahun.’ Pada ketika ini saya fikir, ‘Ini entah bagaimana tidak merasa benar.’ “

Lihat lebih banyak daripada geng “Sudu Perak” dalam video di atas. Dan para peminat dapat menangkap lebih banyak lagi dari Schroder apabila rancangan barunya yang baru bertema A.S., “Starting Strong,” premieres Jun 2. Periksa senarai tempatan untuk masa dan saluran.